Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg 80-150 bestillende kunder om måneden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en foreløbig hjemmeside www.stampp.dk som jeg gerne vil have helt op at kører. Men det kræver jo nogen bestillende først og fremmest.

Jeg vil gerne op på 80-150 der bestiller tid om måneden, så kan jeg nemlig hyre en til fuldtid, og istedet for deltid.

Men jeg er på barbund, iforhold til hvordan jeg gør det.

Det første må være, at købe det rigtige domænenavn, så det passer til virksomhedsnavnet.

Herefter er planen, at jeg skal have lavet en masse linkbuilding.

Jeg har prøvet, at gøre siden SEO venlig og syntes selv det er lykkedes ret godt.

Flyers op i supermarkederne i nærområdet.

Facebook og adwordskampagne, men er det nok? Kan det overhovedet lade sig gøre, at få så mange kunder gennem nettet? Andre gode råd? Gode tilbud? 

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Da du sælger services du selv udbyder, så kunne en iHuman være en rigtigt god ide for dig.

Dine kunder får en personlig hilsen og de kan med det samme se hvem du er.

Du kan se nærmere på www.iHuman.dk

Hilsen

Jasko

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 16:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ma92bj:
Facebook og adwordskampagne, men er det nok? Kan det overhovedet lade sig gøre, at få så mange kunder gennem nettet? Andre gode råd? Gode tilbud? 

Hej Ma92bj,

Jeg går ud fra at det er hjemmeklip du vil have kunder til.

I så fald kan man jo sige at det positive er at det ikke er 80 - 150 NYE kunder du skal hente hver måned da mange må være gengangere.

Det fleste kan gå maksimalt 4-5 uger mellem en klipning før det bliver tid til en ny omgang, så hvis du sørger for at levere en god service og kvalitetsklip, så er det måske kun 20-30 kunder pr. måned du skal ud og hente.

Det jeg umiddelbart synes der mangler på din side, som ved første øjekast ellers er informativ og brugervenlig, er billeder af dig og din(e) ansatte. Når man tilbyder en service hvor man skal ind i folks hjem, så tror jeg det er meget godt at kunderne kan se hvem der lukkes ind.

Derudover ville jeg også få nogle før og efter billeder på, så man kan se hvor godt I klipper. Dette kan også være med til at få de første kunder i nettet. Giv en klækkelig rabat mod at I får lov at bruge billedet på hjemmesiden.

Jeg tror jeres største hurdle er at I kommer ud til folk. Selvom det er et fremragende koncept, så skal man bevise sin seriøsitet mere når man ikke har fysiske faciliteter til at bakke sig op, hvis du kan følge mig. Derfor er det også altafgørende vigtigt at alt fremstår åbent, seriøst og reelt - profilbillederne etc.

Jeg håber at det gav mening og at du kan bruge det til noget.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:
Flyers op i supermarkederne i nærområdet.

Din service ligger lige til højrebenet til ældreboliger, plejehjem mm. , så prøv den vej

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)