Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan sælge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Vand til dem i Ørkenen.

Og bajere på Grønland

Men hvad står du lige ikke og kan sælge?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:35
Du kan tilsyneladende ikke sælge dig selv, en sælger kendetegnes ved et godt sprog, dit sprog er mild taget lidt klodset:

"Vand til dem i Ørkenen.

Og bajere på Grønland"

Det er okay du kalder det "Bajere på Grøndland" men "dem i Ørkenen"? Prøv med "Vand i Sahara" , "Vand til Beduinerne" eller hvis vi skal lidt mere ned i niveau "Vand i Ørkenen" ?

Og desuden ville jeg være væsentligt mere imponeret hvis du kunne sælge Sand i Sarah og Sne på grøndland...og her tænker jeg på sådan noget hvidt krystaliseret vand der daler ned fra himlen når det er koldt og det regner ;)

En ting er sikkert, hvis du ville forsøge at sælge for mig så var det på 100% provision ... med mindre du ligesom kommer med en lidt mere imponerende salgstale, et andet råd er måske et skifte dit profil billede ud til et hvor du ser lidt kvikere ud? Du ligner, no offense, en hasher der lige har fået sin daglige urt :P
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:43
Hmm.. Hvis man ser på Jens'' indlæg... så tror jeg han lige var kommet hjem fra byen og satte sig foran en tændt computer med en bacardi breezer i hånden.... ;-)

og jeg skal da love for at du fik besvaret med noget branding, salgsenergi og bla bla... ikke for at fornærme eller puste ild på energien, men MC solutions der leverer udvikling... troede du solgte Motor-Cykler med fuld oppakning og beklædning ;-)

mvh Brian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:38
Brian: Det er faktisk sket op til flere gange at folk har ringet og spurgt om jeg solgte motorcykler, og at de fandt mit telefonnummer i de gule sider .... hvor jeg jovt nok nok står under "EDB Virksomheder" i en overgang var det så slemt at jeg overvejede at skaffe mig en partner der ku levere motorcykler :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 17:52
Dén her vil jeg gerne høre Jens'' svar på
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:42
Tja - umiddelbart vil jeg tro du mener SAND i Sahara...........hvilket nok er en større kunst end at sælge vand...
Hvis man skulle sælge noget "svært omsætteligt" i Grønland må det være sne ell. is.

Caroline

http://manse-film.com

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 19:31
Dato: 08-05-2007 08:42:21
Forfatter: CarolineGR
Tja - umiddelbart vil jeg tro du mener SAND i Sahara...........hvilket nok er en større kunst end at sælge vand...
Hvis man skulle sælge noget ''svært omsætteligt'' i Grønland må det være sne ell. is.

Caroline

Helt enig Caroline

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)