Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forside uden www

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lagt mærke til at alle mine sider er indekseret og vist med www undtagen min forside den er vist uden www.

Er der nogen særlig grund til dette, eller en forklaring på det?

Har det nogen indflydelse på seo?

På forhånd tak. 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:18

Hej Daniel,

Hvis det er din shop med fiskegrej, du mener, vises den nu også med www. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 13:19

Hej John

Ved f.eks at søge på google på fiskegrej kan du se at vi kommer frem nederst på side 1 og der vises den uden www.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:25

effektiv inkasso - inkasso der virker

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:26

Hej Daniel,

Ja, Google har valgt at vise resultatet uden www.

På din shops forside er kodet dette canonical tag:

<link rel="canonical" href="http://www.profishingstore.dk/shop/frontpage.html"/>

Så du fortæller godt nok, at det er med www, der er forsiden.

Så at Google i søgeresultaterne viser det uden www, vil jeg ikke tillægge den store betydning.

Har du i Google Webmaster Tools fortalt, at det er med www, der er siden for både med og uden www?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 13:43

John Nielsen:

Hej Daniel,

Ja, Google har valgt at vise resultatet uden www.

På din shops forside er kodet dette canonical tag:

<link rel="canonical" href="http://www.profishingstore.dk/shop/frontpage.html"/>

Så du fortæller godt nok, at det er med www, der er forsiden.

Så at Google i søgeresultaterne viser det uden www, vil jeg ikke tillægge den store betydning.

Har du i Google Webmaster Tools fortalt, at det er med www, der er siden for både med og uden www?

Dbh. John

Jeg har prøvet at indstille det, men problemet er at den vil have jeg skal bekræfte med domænet uden www. jeg har forsøgt med at sætte html fil på serveren men den kan ikke finde den. jeg har tidligere haft prøvet gennem analytics men det virkede heller ikke.  det er som om den ser siden uden www som en anden side. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 13:45

Designbureauet:
En god løsning er at lave en redirect via htaccess filen, så sørger du får at søgemaskinerne ikke læser versionerne med og uden wwww som 2 forskellige hjemmesider, og derved undgår du duplicate content.

Det ser ikke ud til at jeg har adgang til denne fil da jeg kører med en Dandomain shop?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:51

Hej Daniel,

Jeg tror, at du med meget stor fordel vil kunne anskaffe dig bogen om SEO-tuning af Dandomain webshops.

Den er skrevet af Thomas Rosenstand og kan anskaffes her:

Dbh. John

Find mig på LinkedIn

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 13:58

John Nielsen:

Hej Daniel,

Jeg tror, at du med meget stor fordel vil kunne anskaffe dig bogen om SEO-tuning af Dandomain webshops.

Den er skrevet af Thomas Rosenstand og kan anskaffes her:

Dbh. John

Jeg har den i forvejen, men synes ikke der står noget beskrevet om dette problem :s

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)