Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GoViral indtjening ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er også at videoerne ikke ligefrem er en guldgrube.

Desuden var der et budget per kampagne sidst jeg brugte Goviral. Når dette budget er opbrugt (kan sagtens ske med en populær video) så får du ikke længere penge for visningerne.

Spar penge i outlets og lagersalg i Danmark

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:22

Jeg oplever det modsatte men der er også stor forskel på hvilke sites der naturligt kan få godt gang i deres kampagner. Indtil nu har jeg et rigtig godt samarbejde med dem!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28

Jørgen:
Desuden var der et budget per kampagne sidst jeg brugte Goviral. Når dette budget er opbrugt (kan sagtens ske med en populær video) så får du ikke længere penge for visningerne.

Korrekt. Men den nemmeste metode vil også bare være at vælge den øverste kampagne på siden ''Campaigns''. Den skifter mellem alle videoer, og det er kun videoer med et tilgængeligt budget der er med - og det fungerer rigtigt fint.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 07:15

Jeg har også benyttet mig af GoViral, og ud fra hvad jeg kan læse fra andre herinde er prisen steget noget siden jeg benyttede dem.

Der har aldrig været problemer med udbetalinger eller andet og deres support har altid været hjælpsom.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra København
Tilmeldt 28. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:25

Hej Carsten

Jeg har også prøvet denne lidt "lettere" løsning, men min erfaring er, at den ikke performer helt så godt som hvis du håndplukker videoer til dit site. Hvorvidt det er tilfældet i påandre sites kommer nok an på hvor bred målgruppen for sitet er.

Spar penge i outlets og lagersalg i Danmark

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)