Hej forum. Vi har oprettet en blog, som jeg fra tid til anden skriver lidt indlæg i. Vi arbejder med Hjemmeside oog alt til dette tilhørende. Ind i mellem har jeg dog nogle personlige meninger om aktuelle sager, som jeg gerne vil ytre mig om. På vores hjemmeside, gør vi meget ud af at være personlige med kunderne. Spørgsmål: Er det i orden at lave en "Personlige meninger / ytringer " på Virksomhedens blog. Det kan være alt fra udfald mod dårlige journalister til filosofiske betratninger om universets tilblivelse. Det vil sige det ikke kun er politiske udfald, men lige så høj grad betragtning af livet generelt. Jeg kunne sagtens oprette min personlige blog, men omvendt kunne jeg lade folk åbne låget og se hvad det er for en fætter de handler med. Hvad mener I. Er det en god eller en dårlig idé? |
Virksomheds Blog med personlige indlæg - god ide?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Sådan vil det i al fald blive tolket, derfor skal man være forsigtig med hvad man skriver der, mener jeg. På min nerdlab blog, har jeg dog skudt en enkelt politisk mening ind, omkring ungdomshuset, dengang det nu var der, men ellers vil jeg holde det rent ''firma''. Det svare jo lidt til, at du i nyheder på dit firma site, skriver hvad du syntes om Pia K. og hendes politik etc... Selvom det er DIG som privat person der skriver det, vil det til tid og evighed blive koblet sammen med at ''det er det, virksomheden mener'' hos kritikere der ser på ude fra. |
Jeg kunne sagtens skrive om f.eks. firmaets holdning til åbne standarder (et politisk spørgsmål som er indenfor vores forretningsområde), men min holdning til socialpolitik må jeg lave min egen personlige weblog til andetsteds.. og lur mig om ikke også det udvander ens SEO hvis man har for meget der ikke har med ens forretningsområde at gøre? Så: personlige weblogs jatak, så længe indholdet har noget at gøre med den side de ligger på. Personlige weblogs med lidt løst og fast - nej, nej og atter nej. |
|
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)