Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave et webshop ala det her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa. På vej til at bevæge mig ind i en ny branche for første gang (internet webshops).
Skal lige siges at jeg har intet forstand på webshops, systemer eller noget somhelst.
Jeg har hørt at et system der hedder prestashop er godt, men det må virksomheden vel selv konsultere mig omkring hvad der er bedst for mine behov.

Jeg leder efter nogen der kan lave et design ala det her:
http://www.templatemonster.com/demo/32147.html

Nogen der kan give et bud på om det kan gøres eller ej, og hvor meget der skal gives for det?

Evt. send mig en privatbesked

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:07

Hey nu ved jeg ikke om jeg lige gjorde det helt klart. Det er selvfølgelig ikke KUN design men et en WEBSHOP, den skal bare LIGNE noget ala det der.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:10

Jeg synes at jeg har set Shopify.com temaer se sådan ud? Det er i hvert fald et rigtigt godt og billigt sted at starte op som ny indenfor webshop faget.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:07
Det er et Magento design, så det er vel bare op sætte op i Magento ?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:51

Hej John. Hvis det er et super enkelt system du er på udkig efter, så prøv at kontakt Asiteapart, de er hardcore til at sætte alt op til dig så du kun skal koncentrere dig om at drive webshoppen, hvis du kontakter dem så sig at "Ustrup" har sendt dig, så skal de nok lave et godt tilbud til dig... Skriv endelig en PM hvis du har spørgsmål, med venlig hilsen Rasmus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)