Heysa. På vej til at bevæge mig ind i en ny branche for første gang (internet webshops). Skal lige siges at jeg har intet forstand på webshops, systemer eller noget somhelst. Jeg har hørt at et system der hedder prestashop er godt, men det må virksomheden vel selv konsultere mig omkring hvad der er bedst for mine behov.
Jeg leder efter nogen der kan lave et design ala det her: http://www.templatemonster.com/demo/32147.html
Nogen der kan give et bud på om det kan gøres eller ej, og hvor meget der skal gives for det?
Jeg synes at jeg har set Shopify.com temaer se sådan ud? Det er i hvert fald et rigtigt godt og billigt sted at starte op som ny indenfor webshop faget.
Hej John. Hvis det er et super enkelt system du er på udkig efter, så prøv at kontakt Asiteapart, de er hardcore til at sætte alt op til dig så du kun skal koncentrere dig om at drive webshoppen, hvis du kontakter dem så sig at "Ustrup" har sendt dig, så skal de nok lave et godt tilbud til dig... Skriv endelig en PM hvis du har spørgsmål, med venlig hilsen Rasmus