Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside/koncept - Rabatter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi kunne godt tænke mig noget feedback - ris/ros på vores nye hjemmeside.

Koncept

Konceptet i sig selv er forholdsvis simpelt. Webshops/fysiske forretninger giver rabatter til vores medlemmer fra 10 - 50 %. Med denne rabat kan man opnå nye loyale kunder.

Fra kundens side kan man bestille medlemskortet på vores hjemmeside, hvorefter man modtager medlemskortet 1-3 hverdage efter bestilling.

Rabatten er diskret fra butikkens side, og netop derfor er de fleste villige til at give en rabat.

Det er en win-win situation for begge parter - får man ikke nogen af vores medlemmer, mister man heller ikke noget på det, da det er 100 % gratis at starte en virksomhedsaftale med os.

Fra kundens side er det kun godt, da man kan spare penge på en række forretninger. Lige pt. er vi kun åbnet i Aalborg + webshops, men vi åbner i København i midten af februar.

Facebook

Vi har udover en oversigt på hjemmesiden, også lavet en oversigt på vores Facebook side.

Affiliate

Udover dette har vi også startet en affiliate kampagne hos Partner-Ads, hvor vi giver 30 % i provision til vores affiliate partners. Hvis du har en side, der passer til vores koncept, skal du være meget velkommen til at prøve vores kampagne af.

Rabatkode - over 85 % besparelse

Til sidst kan jeg til de interesserede give rabatkoden 'januar2012', som giver over 85 % rabat på medlemskortet, så man kan erhverve det for 25,- kr. inkl. moms og levering. Dette gælder naturligvis kun i en begrænset periode.

Lad mig endelig få noget ris/ros fra Jer :-)

Martin


rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu et rabat koncept. Kan i alle sammen overleve.

Hvad er det i giver Affiliate af er det af dem som opretter medlemskab. Så det er små 24 kr pr. kunde man skaffer.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved mange restauranter tilbyder rabatter vis har studie kort flere 10.000 vis i dk vis de også er med jeres ordning nogle alle de tilbud man kan få med et wildcard som nok er et af de kort der giver meste rabat hvad vis begge har ordning der og hvad eller er det kort der giver meste rabat der gælder

hvordan overlever og hvad giver i igen til de steder

hvordan vil i markedsføre korte for mange skal jo kende korte før det er bedre end alle de andre kort

jeg kan ikke se google plus på siden eller facebook eller twitter

udnyt bedre google viser op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Ja, der er mange, der tilbyder rabatter med studiekort - men ikke i samme størrelse dog. Vi har mange restauranter, der giver 30 % rabat, hvilket må siges at være en del. Samtidig kan man tage en ven med under samme kort.

Vi markedsfører os blandt andet igennem affiliate marketing, Facebook annoncering og Google Adwords lige pt., men vi arbejder også på at komme frem via telemarketing.

Facebook er midt inde på siden - man kan faktisk ikke undgå at se den.

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændene koncept, dog som de andre også siger, I er ikke de eneste på markedet

Martin Dalsgaard:
Vi har mange restauranter, der giver 30 % rabat, hvilket må siges at være en del. Samtidig kan man tage en ven med under samme kort.

Der kommer jge lidt til at tænke på MenuCard der allerede har over 50.000 bruger. De må være en god konkurrent på det område. Men i har selvfølgelig fordelen med ikke kun at have restaurenter men også en masse webshops og andre butikker ;)

Anyways, go' vind!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Hvis man kan få 50.000 bruger til 100 kr og så koster det eks. 60% til reklame og forsendelse samt moms så er der 40% tilbage * 50.000 så er det 2.000.000 men nu er MenuCard gratis så vil jeg sige 10%.

Jeg ville nok ikke gå den vej i starten. Der skal nogle kort på gaden.

Så det er ud med nogle stande og få lov at stå i nogle butikker og give gratis kort væk.

Jeg tror sådan en som SponserCar lever mere på Affiliate reklamer i dag end at få folk til at køre med reklamer på deres biler fordi de sender mail ud til deres medlemmer hver uge.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for jeres svar.

Nu er det feedback på hjemmesiden, som jeg efterspørger, så hold jer venligst til dette.

Mht. konkurrence er jeg helt enig, og det kan man heller ikke undgå.

Og her gælder det selvfølgelig om at skille sig ud, og komme med nytænkninger.

Jeg er sikker på det nok skal gå godt, og vi har da allerede også allerede fået en del ordre.

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Forside

  • Hvorfor bruger i ikke det 'rigtige' logo i headeren?
  • P-dybden på overskrifterne bliver skåret - prøv med at højere line-height.
  • Facebook boksens på forsiden bliver underlige skåret?
  • Bredden på den orange bar under topmenuen varierer i størrelsen. Sikkert pga. at markering af aktivt punkt er 'fed' - ikke nogen stor ting dog..
  • Kontaktformular i footer: textarea-boks er ikke stylet mht font (eller bredde)
  • Kontaktformular i footer: Knappen er ikke en knap før mouseover - det ligner at 'Send' flyver lidt. Måske en lidt lysere/mørkere grå ville gøre tricket

Bliv medlem

Utrolig rodet side. Indholdet af siden flyver rundt - se her:

Intet der flugter eller holder kant.

Jeg havde nok valgt 1-2-3 der passer mere ind i stilen.

Find butikker

  • Det er meget at scrolle igennem - og bliver endnu mere går jeg ud fra. Få styr på rabatterne på en mere overskuelig måde. Gerne med noget filtrering i toppen.
  • Hvad sker der for den der lille bitte RSS-knap der ligger i bunden? Det virker som om det er en funktion der bare skal være et sted..? Hvis der er en god grund til at RSS skal tilbydes - så stå da ved det og vælg en bedre placering.
  • Overskrifterne i boksene er indented 10px?

Om Mexo

Hvad laver hovedmenuen pludselig der?

Nyheder

Hvordan kommer den side til at fungere? Lige nu trykker jeg på et punkt og så kommer nyheden nedenunder. Hvad nu hvis der er 20 punkter og jeg trykker på den øverste?

Overvej om det er noget der skal have sit eget menupunkt. Det forpligter at have "nyheder" - måske en boks på forsiden/om-siden er nok.. overvej det.

Kontakt

Synes formularen er lidt kikset. Det falder ud lidt ligesom 1-2-3 grafikken. Præg den i retningen af resten af designet.

Ellers et nydeligt site.

Sidebemærkning: "Rabatter på virksomheder" - lyder som at der er rabat hvis man køber virksomheder. Det lyder underligt i mit hovedet og giver vel sig selv at der er hos virksomheder. Det er jo sjældent man kan få rabatter hos privatpersoner ;) Hvad bare med "Bedste rabatter i Danmark" eller noget andet ophøjende i den stil..

:) Kim

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Mange tak for din feedback.

1) Mht. logoet i headeren, mener du så at vi skal bruge medlemskortet som logo i stedet eller hvordan?

2) Hvorhenne ser du det med rabatter på virksomheder? Det er ændret til rabatter på butikker forlængst nemlig.

Med venlig hilsen,
Martin

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nejnej, jeg mener bare at logoet skal være det samme..

Tror jeg så det i den der video - men det er ikke så meget 'virksomheder' eller 'butikker' - det er 'på' der er problemet.

"Rabatter PÅ butikker" lyder som at man får rabat når man køber en butik. Gi'r det mening?

:) Kim

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)