Hej Aminoer. |
Håber der er nogle der vil svare :)
Hej Aminoer. |
Håber der er nogle der vil svare :) |
Ud fra mit meget hurtige kig på siden, så synes jeg den ser fin ud. Den første gangsbesked man får, synes jeg måske ser lidt hvid og kedelig ud. 150 besøg på de første uger lyder ganske normalt. Der skal jo en del marketing til før at den bliver kendt. |
Linket står i indlægget. |
1. førstegangs beskeden virker totalt malplaceret, tilret den sidens design eller drop den helt 2. read more... resten af siden er på dansk, oversæt det hele 3. reklamer her... du bruger en email adresse fra et helt andet domæne... skift til det domæne du er på eller lav et banner som folk kan klikke på som så linker til en kontakt form de kan udfylde ellers ser siden ret nice ud og trafikken er ok, det tager tid at opbygge |
Umiddelbart vil jeg mene, at et domæne-navn skal være grammatisk korrekt. Jeg ser flere på Amino, der benytter grammatisk forkerte domæne-navne. Hilsen, Robert |
Synes også domænet er helt skævt. Dette domæne er ledigt: tjen-penge-guide.dk |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
fjern først gang besked der hopper op siden første gang man besøger denne side , den kommer faktisk også igen vis besøger den efter lukket computer og engang igen skal se siden så kommer den besked igen. udnyt titlen bedre den udenpå google lav den cirka på 70 tegn som google viser op til få social logoer på siden google plus , facebook og twitter på overskrifter h1 okay dog ikke brugt h2 h3 altså underoverskrifter dette deler sidens vigtighed op og gør siden mere overskuelig. Der mangler en kontakt side med en kontaktformular og dine standard info |
Hey Casper. Fedt design, ser meget godt ud :). Kunne du have interesse i at hjælpe os med at teste vores omsætnings system? :) Kan se du har reklamer fra "medier" på siden, som du "tjener" på :). http://www.amino.dk/forums/t/149134.aspx#1008200 Der kan du se mere om opgaven. Dennis |