Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en med fansider på facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger folk med fansider på facebook med over 10.000 likes (gerne flere)

vil købe reklame (kampagne der kører i en dag, linker til mit website 3-6 gange om dagen)

vil give 250 kr om dagen for reklamen.

Kontakt mig

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 14:05

Umiddelbart lyder det som et ret lavt beløb for sådan en ydelse.

Personer/virksomheder med 10000 fans/likes eller derover på deres Facebook sider, er nok ikke interesseret i, at deres fans, ofte til stor irritation, skal overspammes med reklamer.

Du skal nok som udgangspunkt regne med, at der på en Facebook side med så mange likes, er lagt en del arbejde i at lave. Det tror jeg næppe man vil vove at ødelægge eller at der som et minimum skabes en dårlig stemning blandt deres fans, for 250 kroner pr. dag.

Men jeg håber da du finder en løsning. Du kan eventuelt overveje at lægge den ind på Freelancer og se om nogen byder på den.

Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26

Hej Mester, jeg har nogle sider på fjæsen, en med 5k plus, 2 med 6k plus, 1 med 7k plus. Måske vi kunne forhandle, hvis du stadig er intreresseret? :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:04

Risikoen for at få sin side slettet, fans smutter, fans fjerner nyhedsfeed fra siden fremover.. osvosv. 

3-6 gange om dagen er alt for meget, især taget dit 'tilbud' i betragtning. 

Desuden skal det være en speciel niche (læs: med en relevans for sidens fans).

Det kunne f.eks. være en affiliate reklame til SmartGuy inde på en side der hedder "Danmarks Fedeste Tøjstil"

Voksprodukter til "Danmarks Fedeste Hår"

..problemet er bare, at facebook har et overvæld af sider med latterlige citater og ordsprog. 

Men ja, du skal nok få hevet nogle aftaler i hus, og få reklameret lidt for din side, men effektiviteten igennem "facebook marketing(the spam way)" er bare ikke særlig god længere :)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)