Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykker og tøj fra Peru

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der er interesseret i at købe eller laver forretning i følgende ting: Armbånd, halskæder,øreringe, ringe (mange varianter, lavet af træ, kokosnød, læder og perler, de er alle håndlavede). Vi kan også skaffe baby alpaca eller pima bomuld trøjer med broderit motiv til børn eller til voksne, alpaca halstørklæder(ensfarvede), musikinstrumenter til børn. Der er også mulighed for at få syet egen kollektion af tøj. Send bare en mail hvis nogen vil ha'' billeder. Hvis nogen har ideer, forslag eller gode råd, skriv da venligst!!!! tak
Tilmeldt 16. Mar 07
Skrevet kl. 09:23
jeg glemte at sige at vi kan også fa lavet jeans og få fat i t-shirts og tank tops ( forskellige kvalitet - engros) lavet af pima bomuld som er en af de bedste bomuld i hele verden.
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:53
Kære Perutradings

Det er min erfaring at man opnår den største succes ved udlevere så maneg oplysninger som overhovedet muligt. Hvis det derfor ikke er i strid med eventuelle markedsføring eller andre strategier, så vil jeg foreslå at du stiller mere uddybende og konkret materiale til rådighed. Det kan være ting som:

1) Oversigt over forskellige varegrupper

2) Estimeret prislejde - fx med 2-3 forskellige eksempler på forskellige varegrupper.

3) Handelsbetingelser - såsom minimumsordre - betalingsbetingelser, forventet leveringtider.

Jeg tror det handler om at være på forkant med folks spørgsmål, og få afklaring på så mange mulige komplikationer på forhånd. Jeg tror der er et godt grundlag indenfor de nævnte varegrupper - der er trods alt mange web shops der handler med disse varer. MEn husk at du har en kæmpe konkurrent i et site som alibaba.com

Jeg håber du kan bruge mit svar konstruktivt.

Hilsen Morten  

Tilmeldt 16. Mar 07
Skrevet kl. 20:33
Alle de smykker jeg har til salg koster mellem 5 og 15 kr. og kan sælges til 20-40 kr. Hvis nogen vil se billeder bare skriv en mail.
Tilmeldt 16. Mar 07
Skrevet kl. 19:18
En stor fordel ved at få lavet tøj kollektion i Peru er at med den certificate of origen, betaler importøren næsten ikke noget i told (4-6%).
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)