Altså Linkbuilding? Det burde du meget overveje, jeg er lige kommet på side 1 og som nummer 1 på et meget brugt søgeord pga linkbuilding. Det giver flere besøgende og = mere salg. vh AB |
Hej med jer S.T. Valentin.
Jeg har ikke været forbi jeres offline butik endnu, men glæder mig til at kigge forbi en dag. Det ser ud til i er nået langt, siden jeg hilste på jer for et par år siden til noget Bazaar lign billig tøjsalg ting i århus. Dengang havde i en masse lækre tasker bare.
Jeg har været forbi jeres webshop, og den første ting der skære i mine øjne er også den kantede sorte mouseover effekt.
Jeg elsker jeres billeder, både produkt billederne, men også jeres kampagne billeder. Jeg følger også interessant med i jeres facebook gruppe.
I har masser af share funktioner på varekortet, men jeg savner en SEND til en ven på facebook knappen. Den er kun at finde i bunden, og ikke sammen med de andre share knapper. Eller er det mig der ser forkert?
Jeg har også svær ved at finde mål på tøjet? Men det er måske ikke noget i gør?
Ang opbygning af selve topmenuen, her kan jeg godt se dilemmaet når i både er butik, agentur, og webshop. Jeg syntes dog at i kunne udnytte meget bedre at i er en webshop og gemme de andre ting en smule væk. Hvis jeg klikker på bags, så forventer jeg at se tasker, og ikke en tekst om at i er agentur. Det ligner jo en webshop, så hvorfor ikke være det helevejen igennem.
En lille grafisk detalje til er at jeg ikke syntes ADD TO BAG knappen passer sammen med resten af designet. Ved ikke helt hvad det er, men det er som om den ikke passer ind i hvert fald.
Jeg er heller ikke så vild med jeres SALE overlays i vare oversigten. Men det er måske en smagssag.
Jeg har ikke prøvet at gennemgøre en ordre endnu, men når i mærker endnu mere ned, så kommer jeg til at kigge mig om efter en jakke inde hos jer i hvert fald. Kunne være sjovt at se om jeres emballage osv. er lige så gennemført som jeres butik, varesortiment, og online shop.
Alt i alt en gennenført magento shop i har fået jer. Har i sammelkoblet jeres varelager i shoppen med det i butikken? Ellers kan der vel blive en del administration omkring lagerstyring.
Venligst
Simon Falentin
Byflou.dk
21400042
Simon@dreamabout.dk