Hej Amino bruger, Vi har lige startet denne webshop - www.stvalentinshop.com - for omkring en måned siden. Lige nu er en kedelig månede, hvor man går og venter på alle de nye vare der kommer til SS12. Men jeg har tænkt mig, at høre hvad I synes nu? Og om et par måneder vil jeg høre jer igen! Vi har en facebook side - www.facebook.com/stvalentindenmark - vi bruger meget til at skrive om de ting vi har med at gøre. Da vi bruger den meget, kunne jeg godt tænke mig at høre hvad andre synes om den. Indhold osv. Hænger det sammen? Er der noget der er forvirrende? Webshop/hjemmeside + Facebook dækker over vores agentur, vores egen produktion (tasker) og webshop/fysisk shop. Jeg håber på at folke kommer med positivt kritik. Ser frem til at høre hvad I synes kan forbedres? // Steffen, Co-owner S.T VALENTIN |
Lille detalje: De kantede sorte cirkler når man holder musen over pilene (New products og Selected Items) på forsiden skærer i mine øjne. Det må være noget I har lavet om ift http://themeforest.net/item/acumen/full_screen_preview/97846