Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside ønskes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres besvarelser samt PM'er Jeg har nu fundet manden til jobbet via PM. 

Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:36

HEJ SACRE COEUR 

Jeg kan lave en super professionel hjemmeside dit project til kun 4990,- 

Jeg synes selv at det er danmarks bedste tilbud, der 100% tilfredshedsgaranti på tilbuddet.

inkl: SEO

Inkl: Dropdownmenuer

Inkl: kontakt formularer/bestillings formularer

Inkl: Nyhedsbrev og medlemssystem

Kunden skal selv betale hosting, men derudover er der ingen løbende om kostninger.

tjek gerne min hjemmeside ud: www.webkonsortiet.dk

under katalog kan du se et par at de design vi vil foreslå..

Mvh Markus 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu kan Wordpress og flash ikke ligefrem sammenlignes. Det er to forskellige ting! Man kan sagtens basere et flashsite på wordpress. Oprette og vedligeholde content der skydes ud med xml og hentes ind i din swf.

WP er ikke længere 'bare' personlig blogsoftware, men faktisk en ganske kraftfuld platform når den skrues rigtigt sammen. At det er noget billigt lort - hmm.. ja billigt er det da ihvertfald (ganz gratis).

Tag et kig her: http://en.wordpress.com/notable-users - jeg tænker at der er noget om snakken når disse spillere bruger/har brugt platformen ;)

Jeg er glad for flash - det er super fedt når det er fedest! Ingen tvivl om det. Når det er sagt synes jeg da han/I skal kigge lidt fremad, måske google emnet lidt. Det er jo ikke kun I-devices der har strøget/kommer til at stryge flash. Og det er ikke for sjov alle disse mennesker anbefaler noget andet.

Held og lykke med projektet.

:) Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:22

Prøv at tage kontakt til programmøren fra http://programmoerer.dk/ han gør et godt stykke arbejde, du får kontrakt på at aftalerne overholdes, og så skal han kun have 300,- i timen. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)