Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et regnskabs program? Mac

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek www.billysbilling.dk

Browser baseret regnskabsprogram, som er nemt og overskueligt opbygget, og ikke mindst til at betale...

Det kan jeg varmt anbefale - som Mac bruger iøvrigt... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Billys Billing og det kan jeg kun anbefale :) Supert smart og let ;).

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Fra Sydjylland
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 36
Fra  INGEN VIRKSOMHED Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen> Vi skriver nu starten af 2. kvt. - og som e-conomics kunde har vi endnu ikke set noget til en opdateret App ???

Dbh.
Henrik

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Desværre er det sådan med tidsplaner, at de meget nemt kan skride. Og det er sket med lanceringen af vores nye app - øv!

Men den er blevet testet af hele vores support-team, så det er ikke fordi, der slet ikke sker noget. Vi vil bare ikke sende noget på gaden, før det er blevet testet og godkendt af de, som skal supportere dig og andre brugere. Og der var altså nogle ting hist og her, som godt kunne trænge til en opstramning.

Så det bedste, jeg kan sige, er: den er på vej! Og det, jeg har set, ser rigtig lækkert ud i forhold til den gamle.

Jeg håber dette kan være bare et lille plaster på såret Smile

Rigtig god påske!

Sisse

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)