Jeg har følgende fotoudstyr, 2 stk. Canon 1 ds mk lll, 1 stk. Canon 24-105 USM, 1 stk. Canon 28-70mm f/2.8 USM L, 1 stk. Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, 2 stk. Elinchrom 400BX flash, 2 stk. Elinchrom 400 FX flash, Canon printer IPF 6100, bord til produktfoto samt diverse småtilbehør. Jeg benytter selv udstyret ganske få gange om sommeren og nu vil jeg gerne have noget mere ud af det. Derfor søger jeg en dygtig fotograf til noget samarbejde omkring noget portrætfoto, produktfoto eller andre former for foto. Jeg har også en image server med nogle muligheder for 3D foto, zoomfoto osv. Jeg har ikke selv interesse i at udføre selve fotograferingen, så derfor er der meget vigtigt, at du er en dygtig og selvkørende fotograf. Til gengæld er jeg ret god til at ”sparke døre ind” og tale med kunder. Måske du har lokaler eller adgang til sådanne eller andre gode ideer. Skal helst foregå i/eller nær København eller Århus. Du er meget velkommen til at kontakte mig med henblik for en yderligere dialog. |
Hej hvis du får brug for en fotograf til fotografering af produktfoto/packshots er jeg måske den rette:) jeg er uddannet reklamefotograf tæt på at blive uddannet som multimediedesigner:) mvh
Rikke