Hejsa. Jeg har fundet nogle virksomheder som primært ligger udenfor EU som kan producere fx. vitaminpiller osv som du selv har "designet". Jeg har også fundet nogle enkelte indenfor EU. Jeg tænkte på om der er nogle der kender til nogle danske virksomheder som producere kosttilskud og proteinpulver osv...
Altså vi har jo Body Lab (http://www.bodylab.dk/shop/kreatin-4c1.html) som stortset kun sælger egne produkter. Om det så er noget de tilmed får special lavet kan jeg ikke svare på, men emballagen på alt er stortset med eget tryk.Er det noget i den stil du tænker? :-)
Yup lige præcis, der findes nemlig "Supplement manufacturers" som laver disse slags ting, så de laver et produkt til dig ligesom de fx. har gjort med BodyLab, jeg tænkte bare på om der findes en dansk "Supplement manufacturer" derude som der er nogle der kender til. Eller også hvis der er nogen der har gode erfaringer med en virksomhed i udlandet så må man da meget gerne fortælle om sin erfaring eller give et bud på en god virksomhed.
Nu når du nævner Bodylab, ER der nogen iøvrig der ved hvem Bodylab fx. primært benytter sig af til at producere deres vare?
Bodylab for deres råvarer fra mejerier, men det er vist meget store mængder og så pakker de dem selv. En nem måde at komme i gang på er at købe white label fra bodylab og så selv sætte etiketter på.
Der ligger en stor og god virksomhed i Kolding området. Gå i Marathon sport eller tilsvarende butik de har helt sikkert deres produkter. Jeg kan ikke huske hvad virksomheden hedder men de skulle være Ret dygtige.