Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af anderledes nyhedsportal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en god idé til en ny nyhedsportal. Det skal "bare" starte op i det små og så bygges videre derfra. Jeg er desværre ikke den store haj til den tekniske del af opbygningen. Ved I om der findes skabeloner eller steder hvor man kan få hjælp til at få startet lidt op inden man begynder at investere yderligere i projektet?
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:33

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:14
Kunne godt tænke mig at få at vide hvorledes du vil gøre den anderledes? Jeg har selv haft et par ideer til anderledes nyhedssite, kunne jo være der var sammenfald? :)
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:03
Når du siger nyhedsside, mener du så noget i retning af newz.dk eller taler du om en mere vægtig nyhedsside. Hvilket tekstmæssige niveau har du planer om. Jeg har selv drømt om at have et lignende projekt set ud fra en journalistisk vinkel.

Jeg har forstand på at sætte diverse cms systemer op, men syntes ikke de klarer det særlig godt i forhold til god nyhedsformidling. Det samme vil jeg sige om wordpress. Det hele afhænger dog af, hvilken art nyhedsside du vil skabe...

Mange hilsener
Kim Andersen

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:44
 Tak for jeres svar. I starten vil den fungere lidt ligesom newz.dk. Det vil altså sige et begrænset antal af artikler og fokus på et bestemt nyhedsområde. Idéen er der, derfor mangler jeg kun at bygge den ind i de rigtige rammer på en hjemmeside. Lige så snart der er noget mere klar vil jeg bede om jeres respons og gode råd
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)