Nogle der har gode erfaringer med forskellige hosting løsninger til en dansk wprdpress side som de vil henvise mig til.. evt er der nogle hvor der er "samkøbsrabat" spørgsmål 2: Kan jeg have flere sider tlkoblet samme hosting, vil erne købe nogle få sider der minder omkring og de så bare linker til "hoved" siden, kan disse hostes på samme konto. |
Wordpress hosting
- 1
Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company
|
Hej Lasse, De fleste seriøse hostingudbydere tilbyder mulighed for at have flere websites og domæner liggende på samme Webhotel. Nogle udbydere kalder det blot at have flere domæner, mens andre kalder det ét domæne plus flere addon domæner. For dig som bruger er det i praksis næsten det samme. Der er dog enkelte udbydere, nogle også aktive på Amino, som ikke som standard tilbyder flere domæner eller websites på samme webhotel. Derfor vil jeg anbefale dig at spørge hos den hosting-udbyder, du nu vælger at benytte. Meebox, UnoEuro og Surftown er eksempler på hostingudbydere, som pt. tilbyder mulighed for flere domæner på samme webhotelplads. Håber du kan bruge det. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
okay, mange tak.. ved oprettelse (surf town) hvilket produkt bør jeg så vælge. Skal man vælge privat eller erhverv?
|
Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
jeg synes du skal tænke over hvad der købes og meebox,net populær få sider samme server stabil webhotel lav pris med mere prøv tjek her |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Okay, mange tak mikael, det får mig da helt sikkert på andre tanker.. Mange tak :) |