Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af ny webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer

Jeg skal til at købe en ny webshop. Er der nogen der har et godt råd.

På forhånd tak

Mvh Sonn

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06
Vi har gode erfaringer med Multimarketing.dk og har fået en supergod service og synes vi har fået meget for pengene.

M.v.h.

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:40
Hej

Det vigtigste du skal tjekke på alle de løsninger du overvejer er om de er søgemaskineoptimeret. F.eks skal dine produkters navn vises i sidens titel sammen med shopnavn etc.
Vi bruger selv Scannet og skal betale ekstra for den service.
Sidst jeg tjekkede var det en del af "pakken" hos http://www.goldenplanet.dk

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:58
Mine personlige erfaringer er, at der reelt ikke findes nogle in-a-box webshops (som jeg har set), der er ordentligt optimerede. De skriver alle sammen, at de er det... og det er de måske også, set gennem udviklerens øjne. Men husk, at han er udvikler og ikke SEO-nørd, og generelt så har udviklere en tendens til at tro, at de ved alt om alt mht. internet.

De shops jeg har erfaring med:

Golden Planet / Openbizbox
Den er forholdsvist søgemaskinevenlig, men hvis du er i et meget konkurrencepræget marked, eller skal konkurrere med udenlandske sites, så kræver det en god portion tilretning og PHP-viden, før den spiller ordentligt. Eks. foregår sprog-detektering på baggrund af browser check (altså hvilket sprog "snakker" browseren, et absolut no-go). Jeg bruger selv Golden Planets shop, men har brugt mange timer på at få den til at spille.

Er faktisk ved at komme i svingninger. Deres gamle løsning med frames var helt hen i vejret - også selvom de havde lavet en håbløs work-around med nogle skygge SEO-sider. Men nu ser det ud til, at nye shop rent faktisk spiller ift. søgemaskinerne.

Den optimale løsning
Hvis jeg havde kronerne - eller var en superhård php-programmør, er der ingen tvivl om, at jeg selv ville udvikle min shop i Typo3. Der har du 100% styr på alle de faktorer, der spiller ind mht. at komme frem i bussen på søgemaskinerne... men som sagt, det er ikke a walk in the park.

Hvis det er din første shop og hvis du ikke har overdrevet meget viden om SEO, så ville jeg nok vælge Dandomains løsning... selvom der er nogle ting, jeg ikke bryder mig om ved denne, så er det nok der du kommer længst med mindst viden...

My 5 cents.

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:23
Hej Alle

Tak for jeres indslag.

jeg er blevet nogle erfaringer rigere, tak for hjælpen

Mvh Sonny 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)