Kunne det ikke klares med et IBAN nummer? |
Hvis du er kunde i Danske Bank, kan du oprette en tysk konto derigennem, og styre det hele over din netbank - Dog skal du have en Business Online aftale med dem.
Hvis du er kunde i Danske Bank, kan du oprette en tysk konto derigennem, og styre det hele over din netbank - Dog skal du have en Business Online aftale med dem. |
Hej Hvad koster en business-online aftale? |
Det kan være ret svært at oprette en konto i England, hvis du ik bor der, eller hvis du ik har fast arbejder "over there"... Nogle er selvfølgelig mere heldige end andre, men det er besværligt... Til gengæld er det ret simpelt at oprette en i Tyskland, det kræver blot at du møder personligt op, og at du medbringer pas + kørekort (eller andet billed ID). En typisk tysk konto koster 6-7 euro at have i måneden (administrationsgebyr), så det er væsentlig billigere, end at betale de tidligere omtalte 600 kr pr kvartal for at gøre det igennem Danske Bank... |
Kr. 2500 ved oprettelse og 600 pr. kvartal pr. land - jeg har den også med svensk konto. Og det hele køre på samme net bank, og det er gratis at overføre til din danske konto, da det er en koncernoverførsel. Alt for nemt i forhold til at oprette separate konto i de forskellige lande, jeg er meget tilfreds. |
Tag kontakt til unionbank eller sydbank i Flensburg.. De snakker begge dansk og de tilbyder tysk konti |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Enig i at det er træls, at det skal være så besværligt at modtage betaling.. Har samme problem, når jeg skal modtage betaling fra Amazons affiliateprogram.. Dog sender de sender gratis checks ud, og hvis det fungerer sådan, når man også sælger et produkt ved dem, er det da en god mulighed.. Ellers skulle det være ret nemt at oprette en konto i Tyskland, som flere skriver. En af mine venner har familie dernede, og er derfor på besøg engang imellem, og han har haft en tysk bankkonto med betalingskort siden han var teenager.. |
UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter
Hej Alle Jeg har også haft problemer med at få en egnet konto til Amazon. Men nu er det lykkedes... ! Kontakt mig hvis du vil vide mere... mvh Lena |