Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter og/eller fieldmarketing søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er nogle freelance telefonsælgere som har fået tilbudt en opgave vi ikke kan løfte pt. Derfor håber jeg at der findes et callcenter eller field marketing firma, som vil hører mere.

Produktet er indenfor telefoni og data trafik, så det er et MEGET hårdt marked, men der er ligeledes mange muligheder, hvis man kan arbejde i dette marked. Samlet kunder der bruger ydelsen er + 6 mio i DK.

Produktet har en meget stor fordel, frem for andre lignende ydelser og derfor er prisen sekundær for kunden, hvilket absolut er en fordel i dette marked.

Callcentret eller field marketing firmaet skal tilbyde denne kunde no cure no pay!

Skriv en pm til mig, hvis der ønskes mere info

Mvh Lars

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er ca 5.5 milijoner indbyggre i danmark.



Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt Michael og der findes ca. 8 mio mobil telefon numrer i Danmark

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
:-) det må väre et pragtfuldt produkt da det har et så stort markede.

Ellers plejer produkterne vel at have forskellige segmenter af markedet ?
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

ja og nogen vil kører skoda og nogen toyota. Sådan er det jo altid

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan klare det, hvis du ikke har fundet en anden til opgaven. 

Kontakt mig endelig hvis du ikke har og/eller hvis du skulle bruge et fieldmarketing selskab senere hen.

Mhv

Morten B. Frederiksen 

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vil du ikke ringe til min kollega Kim på 6080 1998. Så vil han sætte dig ind i opgaven, da jeg pt er på ferie

Mvh Lars

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket firma er det der skal sælges for ? 
og har i fundet et call center endnu ?  

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har i fundet et firma der kan varetage jeres opgave ? 

Og hvilket firma er det der skal sælges for ?

//martin

Copenhagen vision sales 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :



Hej 

Jeg og min partner er ved at starte et call center op, og søger derfor partnere til salg af deres produkter.

vi har har erfaring indenfor salg af tele og internet baserede terminaler og abb.
Men andre former for salg vil ikke have betydning eller møde booking.

til start vil det være mere som freelancer, men med den rette kunde, og godt samarbejde, vil der hurtig kunne skabes vækst og lede til ansættelser til at fremme salget for dig som klient.

Da vi vil lede vores virksomhed i Thailand vil vi også kunne tilbyde rigtig gode konkurrence dygtige priser, samtidig med vi kan levere kvalitet uden at gå på kompromis med kvaliteten af vores arbejde. Det vil være med no cure no pay (altså ren provision hvor i kun betaler for de salg der bliver lavet). så i som klient har em sikkerhed. 

Når vi indgået en samarbejdsaftale og fundet en pris pr. salg som både i som virksomhed kan se fornuften i og selvfølgelig tjene penge på.
så vil vi opsætte et trænings forløb sammen med jer og gennemgå hvordan de ansatte skal trænes i jeres produkter for at kunne tilbyde jeres kunder de bedste løsninger af kombetente sælgere. 
hver kontrakt vi laver med jer bliver for et år af gangen, hvor vi så vil genforhandle kontrakt for endnu et år, dette stiller sikkerhed for jer hvis vi ikke opnår de resultater vi har lovet jer. 

Hvis i vil høre nærmere kan i skrive til.

GlobalVisionSale@gmail.com

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)