Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende til min hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav en facebookside til din hjemmeside.

tilføj lidt tekst til dine billeder.

- iøvrigt, hvorfor tror du at piger ønsker sig solcream og sengetøj?

Den nemmeste måde at få besøgende er at skabe værdi.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:01

Hej Jeppe.

Kan godt forstå du mangler lidt hjælp på dette område, da jeg begyndte var det bestemt også en jungle for mig, at finde rundt i.

Derfor har jegeg har tidligere selv skrevet et indlæg om simple tips til hvordan man får flere besøgende. 

- Håber du kan bruge det til noget.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 20:03

Jeppe Deele:
vil jeg gerne have en del flere besøgende på, hvad kan jeg gøre?

Hej Jeppe,

Prøv at se på hjemmesiden som bruger. Forestil dig at du kommer ind på siden for første gang. Hvad ville få dig til at blive og hvad ville få dig til at klikke på de aff. bannere der er?

Mit umiddelbare svar til begge spørgsmål er at der ikke er nogen åbenlys grund til at blive på siden og slet ingen grund til at klikke på bannerne.

Du har så godt som intet tekst på din side og den virker i det hele taget lidt som en fiks idé om lette penge fordi, at du bare har smidt nogle linkede billeder ind - uden at det skal lyde ondskabsfuldt.

Hvis jeg var dig ville jeg gøre det lidt mere indbydende for brugeren. Forfat, eller få nogen til at forfatte tekst for dig, til hvert link og forklar der hvad folk får når de klikker sig videre.

Du kan eventuelt liste de mest attraktive tilbud på hver af de sider du linker til og så linke direkte ned til produktet.

Det er lige det jeg kunne komme på. Held og lykke med projektet :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:15

lidt mere tekst og farver på siden kunne hjælpe meget på siden den vil simpelthen fange os bruger mere

her er et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

husk giv den fuld ud energi og vis du er den bedste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:22

For at svare på dit spørgsmål: Hvis du vil have trafik fra google, skal du kunne findes...det kan du kun hvis du rangerer på nogle ord. Hvis du så oven i hatten gerne vil have, at folk klikker på dine bannere, så skal de ord du rangerer på tilnærmelsesvist matche reklamerne i dine bannere (sådan helt enkelt forklaret)...det kræver blot at du lærer noget om SEO og måske en smule mere om programmering.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)