Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det svære skridt før banken.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  AiSe Aps Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vi er to unge mænd der er i færd med, at starte et ApS selskab. Vores økonomisk situation er relativ lav, eftersom vi ikke har nogen opsparing osv. og skal derfor have hjælp og økonomisk støtte fra banken.

Vores bøn er så, om i kunne berige os med ideer og gode råd til forretningsplanen mv. eller hvad der er vigtig, at være OBS på, således banken er mere åben for godkendelse af vores ApS.

Vi ønsker, at oprette 2 anpartsselskaber - holdingselskab AiSe ApS, og et driftsselskab (Navnet er endnu ikke fundet). Vi har en drøm om, at etablerer en (på sigt mange) fysisk modebutik der senere gerne skulle udvikles sig til en forretningskæde, med butikker landet over. Men før alle gode ideer om videreudvikling, er vores ønske, at starte den første butik hvilket vi søger hjælp til, i henhold til vores forretningsplan mv.

ALLE RÅD TAGES MED KYSHÅND! :)

På forhånd tak

Venligst AiSe ApS.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 16:42

Hvor meget håber i at låne?

Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  AiSe Aps Skrevet kl. 16:45

Vi håber, at kunne låne omkring de 50.000 kr til oprettelse af ApS, samt arbejde hen på, at, få en kassekredit i virksomheden.

Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  AiSe Aps Skrevet kl. 16:48

Mit indlæg handler i bund og grund om, hvilke ting vi skal være ekstra OBS på i henhold til, at få banken godkendelse osv.

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et eksempel fra en kaffebar liggende. inkl diverse budgetter. Bla brugt til at få godkendt lån samt kassekredit. Hvis det har interesse, så stik mig din mail.

JCE

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:58

Lav en markedsanalyse. Hvordan klarer lignende forretninger sig? Hvordan er udviklingen i kundegruppens forbrug?

I har vel brug for flere penge end bare til stiftelse af selskabet, eller hvad? Hvad koster det at åbne butikken, hvor meget skal der investeres i varelager etc. Hvor længe vil det tage at få en positiv drift, og hvordan skal perioden op til dette finansieres?

Det er nogle af de spørgsmål jeg hurtigt kan komme i tanke om.

Mvh Carsten

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 16:59

Jonas:

Jeg har et eksempel fra en kaffebar liggende. inkl diverse budgetter. Bla brugt til at få godkendt lån samt kassekredit. Hvis det har interesse, så stik mig din mail.

JCE

Yes

- Så er det meget sjovere benytte amino..

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 17:06

Michael Pausgaard:

Yes

- Så er det meget sjovere benytte amino..

Det ville jeg gerne, men kan desværre ikke ligge disse oplysninger online :/

JCE

Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  AiSe Aps Skrevet kl. 17:08

@Jonas - Tusind tak, min Mail er: SeimonHansen@gmail.com :)

@Carsten - Det er rigtig, vi skal naturligvis bruge penge til indkøb af varer og div. omkostninger i forbindelse med løn, indretning, husleje etc. hvilket jeg er i gang med, at udarbejde. Er bare nervøs for jeg glemmer eller overser noget, men dine svar er meget behjælpelig. Det er vel mest logisk, at banken er interesseret i, at hører min plan for hvordan jeg får et positiv resultat?

Tilmeldt 6. Dec 11
Fra  AiSe Aps Skrevet kl. 17:16

Tusind tak, min Mail er: SeimonHansen@gmail.com :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)