Vi er to unge mænd der er i færd med, at starte et ApSselskab. Vores økonomisk situation er relativ lav, eftersom vi ikke har nogen opsparing osv. og skal derfor have hjælp og økonomisk støtte fra banken.
Vores bøn er så, om i kunne berige os med ideer og gode råd til forretningsplanen mv. eller hvad der er vigtig, at være OBS på, således banken er mere åben for godkendelse af vores ApS.
Vi ønsker, at oprette 2 anpartsselskaber - holdingselskab AiSe ApS, og et driftsselskab (Navnet er endnu ikke fundet). Vi har en drøm om, at etablerer en (på sigt mange) fysisk modebutik der senere gerne skulle udvikles sig til en forretningskæde, med butikker landet over. Men før alle gode ideer om videreudvikling, er vores ønske, at starte den første butik hvilket vi søger hjælp til, i henhold til vores forretningsplan mv.
Jeg har et eksempel fra en kaffebar liggende. inkl diversebudgetter. Bla brugt til at få godkendt lån samt kassekredit. Hvis det har interesse, så stik mig din mail.
Lav en markedsanalyse. Hvordan klarer lignende forretninger sig? Hvordan er udviklingen i kundegruppens forbrug?
I har vel brug for flere penge end bare til stiftelse af selskabet, eller hvad? Hvad koster det at åbne butikken, hvor meget skal der investeres i varelager etc. Hvor længe vil det tage at få en positiv drift, og hvordan skal perioden op til dette finansieres?
Det er nogle af de spørgsmål jeg hurtigt kan komme i tanke om.
Jeg har et eksempel fra en kaffebar liggende. inkl diverse budgetter. Bla brugt til at få godkendt lån samt kassekredit. Hvis det har interesse, så stik mig din mail.
@Jonas - Tusind tak, min Mail er: SeimonHansen@gmail.com :)
@Carsten - Det er rigtig, vi skal naturligvis bruge penge til indkøb af varer og div. omkostninger i forbindelse med løn, indretning, husleje etc. hvilket jeg er i gang med, at udarbejde. Er bare nervøs for jeg glemmer eller overser noget, men dine svar er meget behjælpelig. Det er vel mest logisk, at banken er interesseret i, at hører min plan for hvordan jeg får et positiv resultat?