Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mp3 afspiller eller lign. søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:07

På mig lyder det lidt som om, svaret er så simpelt, at du bare skal bruge en almindelig bærbar PC og derefter finder noget software, som passer til dine behov.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 10:25

Hvad mener du med indspille? Kopiere filer fra en computer til afspilleren eller egentlig indspilning vha. en mikrofon? Hvis sidstnævnte skal du måske nærmere lede efter en form for diktafon.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 14:48

Det er meningen at afspilleren skal udlejes/sælges med indhold.

Indholdet er unikt og jeg vil gerne besværliggøre kopiering så meget som muligt.

Med hensyn til indspilning er det filer, der er indspillet de skal blot overføres.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 15:50

Jeg tro det vil være bedre at søge en mulighed for brugerbetalt podcast på internettet istedet.

Glasmager:

Indholdet er unikt og jeg vil gerne besværliggøre kopiering så meget som muligt.

Med hensyn til indspilning er det filer, der er indspillet de skal blot overføres.

Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 14:09

Torben Brighs:

Jeg tro det vil være bedre at søge en mulighed for brugerbetalt podcast på internettet istedet.

Glasmager:

Det har du helt ret i, men.

Da det hele skal udlejes/sælges med virkningsgaranti og pengene tilbage, har jeg behov for at vide på hvilke tidspunkter der er blevet afspillet, hvor længe  og hvor ofte, virkningen er meget afhængig af faste tidspunkter og afspilning i fuld længde.

Det er ikke nok at brugeren krydser af og siger "jeg har gjort som du har sagt" det giver et for usikkert resultat.

For at jeg skal kunne rådgive om bedre virkning eller optimere indspilningen er det vigtigt at jeg kan se/aflæse om brugeren har fulgt de anvisninger der medfølger.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 09:58

Det burde vel også ved podcast være muligt at se hvilke brugerprofiler, som har ført hvad og hvornår.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 12:20

Glasmager:

En form for podcasting lyder som en god løsning.

Hvis indholdet ligger på på nettet har du bedre kontrol, og du kan ændre indholdet uden at skulle have fat på alle afspillerne.

Med vimeo kan du fx styre hvem der må se indholdet

Fra vimeo.com

What do the different privacy settings do?

Vimeo respects your videos and your right to decide who watches them. Privacy options allow you to upload videos and choose who can see them. To access the privacy settings of your video, click the 'Settings' button under your video on the video page, then click the 'Privacy' tab.

You can select from the following privacy options to determine who can see your video:

• Anyone - Allow anyone to see this video.
  • Only me - Make this video visible to me and no one else
  • Only people I follow - Make my videos visible only to people I follow on Vimeo
  • Only people I choose - I'll select people with whom I want to share this video
  • Only people with a password Protect this video with a password
  • Hide this video from Vimeo.com (Plus + PRO only) - I want to post this video on the web but don't want it to be available on Vimeo.com. (This will hide your video on Vimeo.com and remove it from public Albums, Channels, and Groups.).

Hvad med at udlevere en ipod thouch, og afspille lyden gennem vimeo videoer til udvalgte brugere?

Vimeo har desuden en app der kan installeres på en ipod, den kan måske gemme videoen lokalt.

mvh

Lars kristensen

Tilmeldt 27. Sep 10
Skrevet kl. 08:40

Torben og Lars

Tak for input.

I har sat tankerne igang og vist nogle alternativer som jeg vil arbejde videre med.

Ha en fantastisk dag

Kenneth

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Skrevet kl. 11:09

Glasmager:

Torben og Lars

Tak for input.

I har sat tankerne igang og vist nogle alternativer som jeg vil arbejde videre med.

Ha en fantastisk dag

Kenneth

Super - lad os høre hvad din løsning bliverBig Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)