Deres side er ikke på Dansk... Men den kræver osse *glemte at sige dette* du selv har adgang til serveren eller kan få ejeren/admin af serveren til at install det...
Ok - tak, jeg må se, hvad jeg kan finde ud af. Jeg er nu ved at afprøve et andet program, som jeg har fået anbefalet, og som ikke kræver databaseadgang - det hedder Porta.
Mvh Kirsten
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Klik på en filmstrimmel, og det der kommer i pop-up vinduet er lavet automatisk i Arles. Det eneste jeg har gjort, er at definere farver og tabeller, og valgt et katalog på pc-en som den skulle generere billedgalleriet fra. Nemt ikk''?
Det kunne gøres flottere, men jeg har nok haft travlt den dag. :-)
Jeg er lige inde og se din side. Det ser fint ud, men når man klikker på billederne, popper der mega store billeder op, så jeg vil lige spørge dig, om ikke de kan laves mindre? Kirsten
www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed
Stanley - du behøver ikke at svare, for jeg kan nu se, at Porta kan mindst ligeså meget som Arles, så jeg tror da bare, jeg holder mig til den, jeg er i gang med. Men ellers tak. Hilsen Kirsten