Hejsa gutter - Pyha.. sikke en overskrift! Jeg søger en seriøs samarbejdspartner til at trække halvdelen af læsset på min side, og komme med gode idéer for at komme frem i internet cirkusset. Mere specifikt søger jeg en partner 50/50 split, som har lyst til at ligge tid og penge i projektet - så vi kan få sparket liv i sagerne. Dette er mit første projekt, og derved har jeg brug for en til at opbygge erfaringer sammen med. Derudover søger jeg en hjemmeside designer til at lave alt fra småting til større ting, det vil måske være et godt sted at få erfaring hvis man er under uddannelse? Håber da der er nogen som kunne være frisk på nogle udfordringer. (Siden kører med wordpress) Info om siden: Vi har lige fået 2 nye sponsorer, den ene er Zowie gear og den anden er Hugabee - Der vil komme produkter ind engang i næste uge, som er klar til at blive testet. Der er en del skribenter ansatte, de skriver af egen fri vilje og interesse - De får ikke løn for deres arbejde, men får derimod lov at beholde produkter efter test. (Hvilket jo er fair nok) Siden har kørt i omkring 2 måneder, hvis man tæller start perioden på www.geekfp.blogspot.com med - Nu hedder siden www.geekfp.com som nævnt i min signatur. Siden er hostet på www.webbot.com. Håber det var info nok - kort og godt, så jeg ikke skræmmer nogen væk! Skriv her for mere info, eller PM mig - Send gerne skype navn, da jeg bruger skype for det meste. Hilsen Mikkel - Ejer. |
er det ikke webbot.dk du er hos ?