Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en prisbevidst emailudsendelsesudbyder

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg driver en email marketing virksomhed, med affiliatekampagner fra EuroAds, IQmedier etc.

Jeg er nu på jagt efter et godt sted at sende ud fra. Planen er på sigt at sende omkring 3 x 50.000 ud hver anden dag.

Er der nogen, som kan anbefale nogen firmaer?

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg sender dig lige en PM

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Peytz & Co tror jeg vil være et godt bud.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det lyder godt nok voldsomt at skulle sende ud til så mange - eller har jeg misforstået noget? Smile

Der hvor jeg arbejder, bruger vi Emailvision og deres CampaignCommander, og vi sender til ca. 35.000 per gang. Det er ikke lige mig, der står for betalingen, så jeg ved ikke hvad priserne ligger på, men det er i hvert fald et glimrende program, selvom der er lidt brugervenlighedsting i deres brugergrænseflade, men det er ikke noget man ikke kan leve med.

Jeg har også hørt godt om MailChimp, men jeg ved ikke hvordan de håndterer så mange modtagere på én gang.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med, da jeg også så småt er begyndt at arbejde med e-mail marketing, indtil videre er der kun tale om 8 lister med samlet ca. 1.500 mails dagligt, men det skulle gerne stige til omkring 50.000 daglige udsendelser i løbet af året.

Så jeg høre også gerne om firmaer i kan anbefale.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt nok voldsomt at skulle sende ud til så mange - eller har jeg misforstået noget? Smile

Tja. Men det er også i en vis forstand et eftertragtet produkt. Jeg blev da også selv lidt overrasket over, hvor store mængder man kan komme til at arbejde med. Men jo flere kunder, jo større chance er der også for salg selvfølgelig.

Der hvor jeg arbejder, bruger vi Emailvision og deres CampaignCommander, og vi sender til ca. 35.000 per gang. Det er ikke lige mig, der står for betalingen, så jeg ved ikke hvad priserne ligger på, men det er i hvert fald et glimrende program, selvom der er lidt brugervenlighedsting i deres brugergrænseflade, men det er ikke noget man ikke kan leve med.

Jeg kan ikke finde nogen priser på deres site, så det lover ikke umiddelbart som om de er helt vildt billige, men jeg prøver at se hvad de tilbyder.

Jeg har også hørt godt om MailChimp, men jeg ved ikke hvordan de håndterer så mange modtagere på én gang.

MailChimp er så vanvittigt godt, men desværre tillader de ikke affiliatekampagner som jeg kører med. Men hvis jeg på et tidspunkt skal køre en anden type marketing er de helt sikkert de første jeg ville gå til.

De er sygt billige og deres system har jeg endnu ikke set bedre.

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Hej

Jeg driver en email marketing virksomhed, med affiliatekampagner fra EuroAds, IQmedier etc.

Jeg er nu på jagt efter et godt sted at sende ud fra. Planen er på sigt at sende omkring 3 x 50.000 ud hver anden dag.

Er der nogen, som kan anbefale nogen firmaer?

Hej Martin!

Regner med at det er dig som jeg snakket med dig dag.

Men hvis ikke så er www.makenewsmail.dk et godt valg. 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Mailplatform.dk er billige ved store udsendelser
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)