Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på elektronik... (ipad, tablets)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 26
Fra  køreskolenPLUS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvad en forretning typisk tjener når de sælger lad os sige en ipad? Den koster måske 3500 i forretningen på tilbud, men hvad har de givet for den?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:56

Ja, det er jo svært at sige med 100% sikkerhed.

Hvis 3.500 er brutto, så mener jeg at være bekendt med at indkøbsprisen for de fleste apple-forhandlere svarer til den gode studenterrabat, altså 3.220kr, 2.576 netto.

Jeg tror ikke de får det billigere ihvertfald. Hvis de gjorde, ville det nok være afspejlet i den mængderabat man kan få ved større køb i butikkerne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 23:57

Jeg mener at avancen på elektronik i butikker ligger omkirng 20% og online omkring 10%. Det er som udgangspukt tilbehør man tjener pengene på.

Det kommer selvfølgelgi helt an på hvad du kan få produkterne til og hvad du vil sælge dem videre for.

Du må ikke hænge mig op på de præcise %'er da der er flere faktorer der spiller ind.

Håber det var svar.

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Hej

Du kan jo prøve at søge lidt rundt på nettet, for at se om du kan danne dig et billede af priserne.

/Simon M. Nielsen
.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:22

Ofte er avancen på IT hardware som PC'ere og notebooks 2-5%. Nogle produkttyper, eks. tilbehør og servere, kan dog have noget højere avancer. det samme gælder High end produkter.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)