I anledning af at jeg er i gang med et nyt projekt, hvor det skal være muligt for privatbrugere at betale til hinanden - Altså til en bankkonto - via. Siden, skal jeg bruge en betalingsgateway som har en SIKKER-BETALING funktion.
Dvs. Køber betaler det aftalte beløb. - Pengene bliver trukket fra kortet - Sælger sender varen - Og køber frigiver pengene.
Jeg har søgt hist og her på nettet og har fået af vide Gul & gratis bruger Ewire? Jeg har været i snak med dem, men så var det noget med, at folk skulle hen og oprette en Ewire konti.
Kender du en betalingsgateway som muligvis kunne være noget for mig? Så må du hellere end gerne sende en besked eller lægge en kommentar her! :-)
(Jeg har haft et lign. Indlæg oppe herinde, dog var det ikke HELT samme funktion jeg søgte der. Derfor laver jeg dette nye indlæg.)
Hvis du skal bruge sådan en funktion uden at stå med det selv, har du (så vidt jeg ved) ikke andre muligheder end Ewire her i Danmark. Ellers er der PayPal - der er dog ikke så stor tillid eller kendskab blandt forbrugerne til PayPal i Danmark, som i USA.
Du kunne også (alt afhængigt af dine evner som webdesigner) selv lave en løsning ved at ændre lidt i Wordpress e-Commerce og give dine kunder mulighed for at oprette sig som brugere, oprette et produkt (dvs. deres vare) og så bruge en betalingsgateway som f.eks. Quickpay eller ePay, der begge har et betalignsmodul til WP e-Commerce.
du kan også lave din egen escrow løsning, hvilken som helst betalingsløsning, pengene bliver sendt til dig, du sender pengene til sælger når køber har godkendt.