Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis blogindlæg med dofollow - eller få mig til at gøre det for 35 dkr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste Amino’er har nok allerede stiftet bekendtskab med min service på Fiverr via Amino-indlægget ”Dansk blogindlæg for $5”. Jeg takker for opmærksomheden og vil nu tilbyde en udvidet service til alle Amino-brugere.

Hvad tilbyder jeg?
Jeg tilbyder et unikt blogindlæg på min blog, hvor jeg inkluderer et dofollow link til din hjemmeside. Blogindlægget vil være på ca. 200 ord.

Hvem henvender servicen sig til og hvad er URL’en?
Denne service henvender sig til alle, der sælger et produkt eller sælger en ydelse. Selve hjemmesiden inspirerer læseren til et køb af et produkt eller ydelse. Du kan få URL’en på bloggen ved at kontakte mig via PM.

Hvad koster servicen?
Servicen koster 35 dkr per blogindlæg. Jeg udvider nu servicen med en GRATIS udgave, hvis du selv skriver blogindlægget. Du får lov til at inkludere ét dofollow link pr. 200 ord. Dvs. et indlæg på 600 ord, kan få op til 3 dofollow-links. PM for mere info.

Et par udtalelser om min service:
”Super godt! Tak for handlen :)”
”Helt perfekt, mange tak for teksten (og den sindsygt hurtige levering på en times tid)! :-)”
”Flot arbejde leveret 1 time efter bestilling :)”

Tilbyder du links fra flere sider?
På nuværende tidspunkt tilbyder jeg kun blogindlæg fra ovenstående side. Hvis du har en side om bilforsikring eller vægttab, så kontakt mig for et specielt Blogroll-link tilbud.

Hvis du har nogen spørgsmål, så send mig en PM.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er de første 7 ordre gennemført og jeg er klar til flere.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)