Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv dit nye 18 karat smykke GRATIS i 5 dage!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv dit nye 18 karat smykke GRATIS i 5 dage hos Guldagenten.dk

Du kan nu bestille dit ønskesmykke online og få det tilsendt uden, at der opkræves penge på dit kort. Du har hermed 5 dage til at vurdere smykket før der hæves penge på dit kort. Beslutter du dig for ikke at beholde det, sender du det bare retur. Vi hæver ingen penge, før du er tilfreds med dit køb! Du har naturligvis altid stadig 14 dages fuld returret og vi leverer alle smykker GRATIS i hele Danmark.

Se alle vores smykker på www.guldagenten.dk - alt er 18 karat guld, hvidguld eller rødguld, men til 14 karats priser!

God aften :)

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 20:39

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:38
Super service. Tror det er vejen frem indenfor e-handel.

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 20:16
Tak for den positive reaktion :)

Men ja vi håber da også at dette vil få flere folk til at turde investere i f.eks. smykker online.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 21:03
Fed idé!

Når nu man sender den tilbage, kunne man så ikke forestille sig noget "hejsa, hvorfor vil du ikke beholde vores vare"-spørgeskema? - Så i får nogle gode inputs, og evt. give noget rabat til dem, som vil bruge et par minutter på at svare (næste gang de handler) eller lignende.

Nu ved jeg ikke om det er relevant for jer - men.. hvis jeg havde haft en dårlig oplevelse, og jeg fik muligheden for at forklare hvorfor, og oven i købet få noget rabat/andet. Ja, så kunne i sikkert vinde mig som mere eller mindre fast kunde alligvel.

Men nu køber jeg jo heller ikke smykker hver dag :) bare en umiddelbar idé, da jeg læste indlægget..

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 21:42
Tak for den super ide ITech!

Spørgeskemaet er helt sikkert en rigtig god mulighed, men mht rabatter så er det lidt svært, da vores priser simpelthen er hamret helt i bund i forvejen. Det er de i og med at vi forsøger at holde vores 18 karat smykker nede på 14 karats priser, hvorfor vi benytter slogannet "Højere værdi til lavere pris".

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:12
Ja det er selvfølgelig et problem... men brug eller vrag eller modificer idéen, som i nu selv har lyst :)

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 19. Aug 06
Skrevet kl. 07:07
Hehe jamen det vil vi da gøre :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)