Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne godt bruge feedback på nye recovery tjeneste

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mange af os har oplevet i løbet af tiden at miste vores hjemmeside, og finde ud af vi manglede at tage backups.

Heldigvis så gemmer de forskellige søgemaskiner en cachet udgave af ens hjemmeside, så hvis man er hurtig kan man ofte nå at hente den cachede hjemmeside ned.

Hvis man har mange sider, kan dette dog tage et godt stykke tid, og det hjælper ikke at man samtidig er lidt stresset over situationen.

Jeg har til de uheldige omstændigheder lavet en gratis service som automatisk prøver at finde alle ens sider, og gemme dem i en zipfil som man så i ro og mag kan genskabe ens hjemmeside.

Nu har jeg siddet med hovedet nede i maskinrummet et par måneder og kunne derfor godt bruge et par friske øjne, som kunne se hvad der er godt og skidt, og det er her I kommer ind i billedet Smile.

Siden findes her: Recover My Website

NB. Det skal siges at servicen stadig er i beta, og der stadig er en del optimering af motoren til gode, så den finder ikke alle sider.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 21:59

Der var lige en fejl så jobbet blev kørt forkert, jeg prøver lige at køre det igen. Jer som har tilføjet en side, vil derfor lige få en ekstra mail, forhåbentlig med nogle flere sider i :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:16

Jeg har lige prøvet at få nogle sider.

Det ville være en god ide at svaret kom over vejledningen fordi man skal køre ned på siden for at se svaret og det vil mange nok ikke få gjort.

Hvor langtid går der til at man får svar.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54

jeg kunne ikke få det til at virke

der mangler indhold siden

mere om hvordan det fungere

hvem er i

husk kontakt info cvr nummer og telefon nummer det er jo min side i gemmer så jeg vil gerne vide lidt mere om jer

betingelser ved oprettelse bruger mangler der

faq siden mere indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 17:58

Tak for jeres feedback, det er altid godt at få et par kritiske øjne på ens produkt Smile

@Lykkebjerg

Du skriver at svaret skal komme over indledningen, hvilket svar tænker du på?

@Mikael

Der er ikke oprettet et firma til siden, da det bare kører som et hobbyprojekt for at hjælpe andre folk i nød. Hvis det senere viser sig at der er penge at tjene, så bliver der selvfølgelig oprettet et firma. Derfor vil jeg ikke kunne meddele et CVR nummer, da jeg ikke har et.

Du skriver at vi gemmer din side, men vi gør ikke noget som du ikke selv manuelt kan gøre via. f.eks. Googles Søgemaskine.

Du har ret der mangler en Terms & Condition, den er på vej :)

Angående FAQ så er der også et par tanker til hvordan den skulle udbygges, jeg har pt. mest koncentreret mig om at få funktionaliteten op at køre, og så vil jeg løbende få udbygget med mere information.

Igen, tak fordi i gad tage jer tid til at teste siden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)