Hej, Mange af os har oplevet i løbet af tiden at miste vores hjemmeside, og finde ud af vi manglede at tage backups. Heldigvis så gemmer de forskellige søgemaskiner en cachet udgave af ens hjemmeside, så hvis man er hurtig kan man ofte nå at hente den cachede hjemmeside ned. Hvis man har mange sider, kan dette dog tage et godt stykke tid, og det hjælper ikke at man samtidig er lidt stresset over situationen. Jeg har til de uheldige omstændigheder lavet en gratis service som automatisk prøver at finde alle ens sider, og gemme dem i en zipfil som man så i ro og mag kan genskabe ens hjemmeside. Nu har jeg siddet med hovedet nede i maskinrummet et par måneder og kunne derfor godt bruge et par friske øjne, som kunne se hvad der er godt og skidt, og det er her I kommer ind i billedet Siden findes her: Recover My Website NB. Det skal siges at servicen stadig er i beta, og der stadig er en del optimering af motoren til gode, så den finder ikke alle sider. |
Der var lige en fejl så jobbet blev kørt forkert, jeg prøver lige at køre det igen. Jer som har tilføjet en side, vil derfor lige få en ekstra mail, forhåbentlig med nogle flere sider i :)