Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing indtjening hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tjent nogle penge som jeg har fået og har brugt! Men var ikke lige klar over hvordan skat var med sådan noget så jeg tænke det var lige meget. Så jeg vil bare høre om jeg nu skal side og være bange for at skat kommer eller hvordan de gør vis man ikke betaler skat og har ikke pengene mere husk det!,

Har et frikort men vidste ikke hvordan jeg skulle gøre med Affiliate Marketing plzz hjælp er faktisk lidt bange

Affiliate Marketing

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 18:35

Kommer sku an på hvor meget du har tjent min ven :-)

Det skal du ikke være bange for.. :-) Så skal de virkelig mangle noget at lave, hvis de kommer til dig ;)

Meld det som B-indkomst.. Bum..

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

har ca tjent 5500 som jeg har brugt hvad gør jeg skal jeg bare være ligeglad :) tak for hjælpen

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 18:40

Hmm.. :-)

Da du har frikort, betyder det ikke så meget.. :-) (hvis du altså ikke har tjent mere end de 35,000 kr.. mener jeg)

Men hvis du følger loven, så meld det som b-indkomst, og den pot er ude.. :-)

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42

ja jeg har frikort men har  aldrig brugy det og har ikke lige nogen ide om hvordan jeg melder det som b-indkomst kan du hjælpe er lidt ny :)

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Fra  Smaze Skrevet kl. 18:48

Har skrevet PB ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)