Ja bag den kryptiske overskrift skjuler der sig det faktum at jeg i 2009 bed på en SPAM mail sendt til en gammel email adresse som jeg har bibeholdt til den slags unødvendigt skrammel. I al sin enkelthed blev jeg lokket til at modtage BERLINGSKE TIDENDE i 30 dage for den formidable sum af 25 kr. Efter tilbuddets løbetid forlængede jeg med 1 år, dog kun i weekenderne, da jeg ikke har tid til at læse den i hverdagene. Jeg læser med stor nydelse avisen sammen med mine rundstykker og min kone er også begyndt at nærstudere mere end rejse sektionen. Det har startet mange gode diskussioner, både mellem min elskede kone og jeg, men også blandt flere vennepar og generelt nyder jeg at være blevet mere "oplyst". Men, som det gamel tyske ordsprog så smukt siger: ingen roser uden torne ! Hele fattigdomsdebaten, nassesamfundet, fattig Carina og vores fokevalgte politikeres fuldstændige absurde omgang med sandhaden og deres totale mangel på forståelse for virkeligheden har virkeligt nået et for mig kvalmende niveau !! Nu må det sgu stoppe, STOP STOP STOP Det her er jo ikke demokrati, demokrati skal da virke nede fra og op, ikke oppefra og ned, hvilket jo er måden det for mig at se virker lige nu. Lige lukt i HELVEDE kommer så ind i dette indlæg da jeg blandt flere andre andre indlæg i dag læser Morten Messerschmidts indlæg på jp.dk (se link nedenfor) Han rammer jo meget godt med sin beskrivelse af NASSESAMFUNDET, det er der flere af hans kollegaer fra både højre og venstre der gør i de forskelige blogs, fora osv. men fælles for dem alle er at de fuldstændig glemmer at tage stiling til hvad de selv har gjort for at ændre selvmordskursen !! Ovennævnte DF'er og hans kumpaner har jo de seneste 10 år siddet med "magten" i VKO og kursen mod helvede er jo ikke opstået de sidste 100 dage. http://blogs.jp.dk/messerschmidt/2012/01/08/fri-mig-for-jeres-lighedsvelf%c3%a6rd/ Så efter nu at have læst mig klogere de seneste 2 år sidder jeg tilbage med fornemmelsen af at alt andet en en revulotion er spild af energi ! Er jeg den eneste der sidder tilbage med den fornemmelse ? |
Kim Olesen:Så efter nu at have læst mig klogere de seneste 2 år sidder jeg tilbage med fornemmelsen af at alt andet en en revulotion er spild af energi ! Er jeg den eneste der sidder tilbage med den fornemmelse ?
Bestemt ikke ... jeg tror endda min bedstefar har nogle gamle granater på loftet fra sin tid som fritidskæmper under 2. verdenskrig!