Hej Hvodan uploader jeg html koder til forsiden på en scannet shop? Kan man på shoppen lave formmail, der popper op når kunden forlader shoppen et vilkårligt sted? Jeg kan ikke selv ud fra manualen se hvordan det evt. kan gøres. Et alternetiv er jo at få scannet til at gøre det, men jeg kunne godt tænke med selv at gøre det, når jeg ønsker ændringer. Jeg ved godt at scannet er en standard shop. |
Hej Søren
Du har ikke behov for at uploade HTML til forsiden, for du har skriveret til at lave hvad som helst i HTML direkte i din editor - enten via WYSIWYG eller direkte i kildekoden. Du skal blot klikke på det lille "HTML" ved siden af din tekstramme i administrationen af din forside.
Og det besvarer også næste spørgsmål: Du kan godt lave formmail på forsiden. Og du kan lægge javascript ind i sidehoved, der genererer en pop-op, når folk forlader din shop (men det er en uskik!)
God fornøjelse.
P.S. Du kan nu ikke få ScanNet til at gøre det, for ScanNet udfører ikke programmering i de enkelte shops. De henviser til partnere i stedet.