Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uploadning af html koder på scannet shop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej 
Hvodan uploader jeg html koder til forsiden på en scannet shop? Kan man på shoppen lave formmail, der popper op når kunden forlader shoppen et vilkårligt sted?

Jeg kan ikke selv ud fra manualen se hvordan det evt. kan gøres. Et alternetiv er jo at få scannet til at gøre det, men jeg kunne godt tænke med selv at gøre det, når jeg ønsker ændringer. Jeg ved godt at scannet er en standard shop. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:55
Hej Søren

Du har ikke behov for at uploade HTML til forsiden, for du har skriveret til at lave hvad som helst i HTML direkte i din editor - enten via WYSIWYG eller direkte i kildekoden. Du skal blot klikke på det lille "HTML" ved siden af din tekstramme i administrationen af din forside.

Og det besvarer også næste spørgsmål: Du kan godt lave formmail på forsiden. Og du kan lægge javascript ind i sidehoved, der genererer en pop-op, når folk forlader din shop (men det er en uskik!)

God fornøjelse.

P.S. Du kan nu ikke få ScanNet til at gøre det, for ScanNet udfører ikke programmering i de enkelte shops. De henviser til partnere i stedet.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 21:18
Hej Thomas

Jeg er klarover at pop-op ikke er pobulær. Hvis jeg skal lave noget, skal det være email, der giver mig brugbar oplysninger. F.eks. hvis en bruger afbryder en handel, at finde ud af hvad årsagen er.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:08
Søren jeg hoppe lige forbi den webshop, og kan du så se at få lavet et topbanner, siden ser jo ikke færdig ud, når der bare står privat alarmer.dk med alm tekst. for mig kunne der ligeså godt stå "site is under construction"

PS. Jeg syntes også din forside er alt for teksttung, jeg kan ikke sige andet end billeder, billeder, billeder, det er billeder der sælger.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 23:20
Fra Viborg
Tilmeldt 8. Feb 07
Fra  Private Alarmer Skrevet kl. 08:16
Hej

Tak for dit svar. Jeg er enig i at top-banneret ikke ser proffesionel ud, men jeg fandt det bedre at der var et i stedet for slet ingen. Jeg har set på det top-banner du har lavet, det rammer lige min ide med skiftende tekster. Hvad er dit bud på et top-banner, der passer til shoppen?

Nu nævner du flere billeder, mener du så flere forskellige pakkeløsninger, hvor der er billeder af produkterne? Det er for mig at se en balance gang mellem tekst og billeder, nok sælger billeder, men der skal jo også være tekst, der kan søges på.  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 09:49
Hej som svar på

Tak for dit svar. Jeg er enig i at top-banneret ikke ser proffesionel ud, men jeg fandt det bedre at der var et i stedet for slet ingen. Jeg har set på det top-banner du har lavet, det rammer lige min ide med skiftende tekster. Hvad er dit bud på et top-banner, der passer til shoppen?

Søren jeg er overhovedt ikke professionel grafiker eller noget som helst (jeg har HTX studerende), jeg skal derfor ikke have ret meget, måske et symbolsk beløb på 100-200 kr.

Nu nævner du flere billeder, mener du så flere forskellige pakkeløsninger, hvor der er billeder af produkterne? Det er for mig at se en balance gang mellem tekst og billeder, nok sælger billeder, men der skal jo også være tekst, der kan søges på.  

Ja selvfølgelig skal der være tekst som kan søges på, den tekst skal ikke være placeret på forsiden, der kan du med fordel lave noget med en lille flash animation som fortæller om produktet, og samtidig præcentere dine produkter i pakke løsninger. Selvfølgelig skal der også være noget tekst, det kan google jo godt lide, men slet ikke så meget som du har. Nu er jeg ikke bekendt med scannets webshop system. Men jeg syntes da at det er lidt problematisk at din side titel i browseren ikke skifter navn efter hvilken kategori man er under (jeg har søgt lidt på google, og fandt dig ikke på første side) på dine kategori navne.

Er det muligt selv at ændre faver osv. på webshoppens layout ? eller kan man ikke komme til koden?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Skrevet kl. 11:50
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)