Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det virkelig passe at det er så umuligt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer!

Jeg har nu i 3-4 mnd forsøgt at finde en lejlighed i KBH/Amager - uden resultat

Jeg er medlem af boligbasen, lejebolig, boligportal, har annonce i DBA og gul&gratis. Er skrevet op i et utal af boligforeninger. Det har kostet en masse penge, og jeg har kun været ude at se på nogle få lejligheder. Jeg har selvfølgelig også søgt flittigt på FB og LinkedIn.

Jeg ved godt at der er mange der søger i mit prisniveau 5.500 alt incl - men der er jo nogle der er heldige at få lejlighederne :)  Derimod har jeg fået et utal af private henvendelser, lige fra ønsket om kaffedate til opfordringer om at slikke n..... for en lejlighed i city ;)

Så kære Aminoer ... jeg har brug for din hjælp! Kan du hjælpe mig med at finde en lejlighed ASAP?

I får lige min annoncerespons, måske kunne den skrives bedre, giv endelig respons:

Kære Udlejer
Jeg er meget interesseret i lejligheden!
Jeg er 44 år, kommer fra Herning, er ikke ryger og har ingen husdyr.

Jeg arbejder med kunst og arbejder med kunstsalg på et galleri ved Kongens Nytorv. Har lige uddannet mig som Systemisk Coach. Jeg bor på Amager, hvor jeg har fremlejet en lejlighed, som jeg desværre skal ud af pr. 31/1. Jeg kan overtage lejligheden fra nu af :)

Jeg har en søn på 20 som studere kunst på Det Kongelige Kunstakademi ... det var grunden til at jeg rykkede herover! :)
Jeg er i et fast forhold, hvor aftalen er at vi bor hver for sig, da han stadig har hjemmeboende børn. Min søn er forlængst flyttet fra reden.

Jeg er et meget positiv og givende menneske. Og vil kunne bidrage med en rigtig god stemning for dem der er omkring mig. Jeg skal nok passe rigtig godt på din lejlighed!

Håber at det har vagt din interesse. Og håber at høre fra dig!
Gode januar-hilsner
Ida Dyhr
Tlf. 52 63 58 38

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv tag ind til kommune udfylde fleksible bolig søgning og gør det samme i alle boligselskaber

hvor er ledig lige nu meste ghettoer og høj arbejdsløshed i området kommune ønsker folk med arbejde bor der , da det måske kan få mere ro i området

udenfor byen city mod f.eks. Køge eller mod Birkerød kortere ventelister lidt udenfor byen tag rundt til alle boligselskaber

husk city indre København og amager sværere da alle gerne vil bo i den indre by .



poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikael

Jeg er blevet opskrevet, men bliver formidlet boliger til langt over mit budget.

Jeg søger også i en radius på 10-12 km fra kbh

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt svære for så er du ikke kommet ud ad i storKøbenhavn dog flere steder yder kanten København mod Nivå eller den anden vej mod ishøj er der ledig boliger i hvert fald kortere kø , måske skulle satse sige og 20 km - 30 km fra city du er jo stadigvæk i byen og jo nærmere city jo svære er det

transport tiden når arbejder city kan være det øges med 20 minutter hverdag og måske frem og tilbage men det er svært at få bolig jo tættere city du kommer indre københavn overveje at finde noget lidt længere væk fra city

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ida!

Du er velkommen til at kopiere din forespørgsel ind på min hjemmeside.

Det var lidt nemmere at henvise dig til et lejemål, hvis det var i Herning du søgte, men held og lykke.

Mvh. John.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John!

Ja hvis det var Herning kunne jeg få et rækkehus til de penge, i kbh kan man få en 1 vær!

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kontakt den kommune du arbejder i, de kan hjælpe dig. Jeg fik en lækker stor 4 vær. på kun 14 dage, da jeg var boligløs og Herlev kommune har super flinke til at hjælpe.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

For 5500 kan du bo slagelse ikke kbh min datter giver omkring 7-8000 for 2 værelser i kbh

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt få en 90 kvm 4 vær. for 7000 kr i KBH ( herlev ) uden de store problemer :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)