Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle mine gamle sider ligger øde og døde

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået min nye hjemmeside ud på mit sædvanlige domæne idag.

Ham "ankermanden" der har min side liggende, var den der fjernede den gamle og lagde den nye ud.

Jeg har aldrig haft grund til at betvivle hans evner og lyst til at være god ved mig.

Vi talte sammen, da han byttede sider, og jeg spurgte om jeg skulle have lavet noget for at forebygge døde sider - og han sagde at det fiksede han.

Jeg googlede site.www.loneginnerup.dk

yrrrk - der kom på 20 sek. 1020 resultater - af lig, døde sider fra det gamle site.

Er det tid der skal til, eller har han glemt at gøre et eller andet?

Den nye side kommer fint frem, når jeg søger på naturlige ord.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør 301 Redirected alle de gamle URL'er til de respektive nye URL'er. Lidt simplificeret så er hver URL en person med en adresse, og du skal som webmaster nu melde adresseændring for alle disse personer :-). Der er flere teknikker til denne øvelse, og det kan være en god ide at allierer sig med en person/virksomhed der har det nødvendige tekniske kendskab. Du behøver ikke nødvendigvis lave en manuelt flytning af alle 1000 URL'er, det kommer lidt an på din gamle URL struktur kontra din nye URL struktur.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:39

404 sider som jeg går ud fra du mener med lig, er ikke godt og skal fikses.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:40

Jeg går i seng nu, men jeg håber at der lander en konkret  - gør det!!!!  til mig, og jeg vil parere ordre.

Kors hvor er jeg ked af det her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:43

er lige gået ind på ftp´en - - og alle de gamle sider ligger der, men de siger vel ikke så meget om de gamle url´s

Dem kan jeg se på google. Ser måske ud som om jeg kommer sent i seng i morgen.

Og ja - - det er en masse 404´ere

Kan jeg nå at redde min mås?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:49

Lone Ginnerup:

Og ja - - det er en masse 404´ere

Kan jeg nå at redde min mås?

Kan du godt, men de skal bare rettes, for både dine besøgende og den straf 404 sider kan udløse i rangeringer.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:50

Jeg synes jeg var rimelig konkret i mit svar :-). Din side ligger tilsyneladende på en Microsoft-IIS/6.0, og det er afgørende for hvordan det skal udføres. Hvis du selv har mod på at dykke ned i teknikken, er her en relevant søgning. Men som nævnt før, bør du være nogenlunde sikker i din sag. Risikoen er at du mister noget af den linkværdi, der eventuelt kan ligge i de gamle URL'er (det har betydning for din placering i Google, Bing og andre søgemaskiner der tillægger links værdi). Sekundært vil du miste besøgende der vil forsøge at tilgå dine gamle URl'er, som de har fundet via andre websites, Google o.s.v.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:03

Casper Schneidereit:
Jeg synes jeg var rimelig konkret i mit svar :-).

Ja tak - det var du, og jeg fisker efter, om der er en eller anden, der kan regne ud nøjagtigt hvem jeg forsøger at hyre til opgaven.

Min side var ikke verdensmester m.h.t. linkværdi, men den skrabede heller ikke bunden, og jeg har ikke mod på at ødelægge den smule jeg havde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 00:25

Håber der kommer forslag til en jeg kan hyre til opgaven

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 00:50
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)