Er der én der kender et gratis program, hvor jeg hurtigt kan fritlægge vinflasker jeg har taget billeder af (baggrunden er gråhvid) og ændre den til hvid? |
Photoshop
Hov, så lige, at det skulle være gratis, og så findes der et program, der hedder GIMP, som kan mange af de samme ting. |
Brug tryllestaven i programmet GIMP. |
Hej Merete!
Jeg vedligeholder en hjemmeside for en vinimportør og ligger også billeder op for ham. Når jeg skal tage et billede af en vin, så stiller jeg den under lyset fra min EM-hætte (altså på komfuret). Inden har jeg anbragt et mat stykke savsmuldstapet som bund og baggrund - Dette absorberer lyset fra blitzen (du kan også nøjes med lyset fra EM-hætten). Tapetet har jeg fastgjort med malertape, som er let at fjerne igen. Jeg syntes selv, at jeg er sluppet rimelig heldigt fra billedet af champagnen, som er taget med et kamera til ca. 700,- Kan du eller andre bruge opskriften, så værsgo. Mvh. John. |
Hej Der er en Amino gut der pt. har et setup med den slags - www.smartclipper.dk (du kan også søge det her på Amino) Men mest vigtig af alt - de laver et uovertruffen godt stykke arbejde. (Har netop selv fået lavet et hos ham og bestiller 9 mere i morgen) Blot et forslag. |
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Tak for fif og links - jeg har mailet et foto til gratis fritlægning på smartclipper :-) |
Du kan også få lavet hurtige og billige fritlægninger på www.lazymask.dk |
Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk