Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gid vækkeuret aldrig bippede!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har taget konsekvensen af at jeg altid lige skal have 5 min. mere så jeg har sat min telefon (som fungerer som vækkeur) til at bippe/larme 2 gange med 15 min. mellemrum. Det sker dog at jeg sover fra det alligevel (eller at jeg slår det fra og lægger mig igen).

Det skal så også siges at jeg har et utroligt udviklet sovehjerte. Jeg har præsteret at sove fra:

1) Stuegennemgang med rengøring i min værnepligt

2) At der lå en kammerat ved siden af mig og skød ud fra vores bivuak under en øvelse med en M75.

Jeg har sågar sovet i 5 min. stående oprejst under en øvelse.

Jeg er så først vågen efter min 2.-3. kop kaffe :)

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@Niels - hmm det problem kender jeg godt... Jeg kan sove fra hvad som helst og hvor som helst når som helst... For mig virker det derfor heller ikke super godt bare at vælge et andet tidspunkt at arbejde på, for jeg kan blive ved med at sove uanset tidspunktet.

Som flere andre har foreslået så stil vækkeuret i et andet rum, hvor du er nødt til at rejse dig for at slukke det. Så er du oppe og kan lige så godt komme igang :) det virker i hvert fald for mig. Og ellers så sørg for at lægge så mange aftaler som muligt om morgenen fremfor om eftermiddagen, for som du selv siger er det noget nemmere at komme op når det ikke kun er for sig selv.

Håber du finder en metode der virker for dig, for det er nu en gang det vigtigste :)

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)