Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop/booking med tilbehørssalg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have løst et bestemt problem og kan ikke finde ud af, hvilke muligheder der er. Opgaven er umiddelbart temmelig enkel, men jeg kan ikke vurdere om det håndteres af standardsystemer - eller det skal specialbygges.

Systemet skal håndtere booking af ét produkt, men med forskelligt antal. Derefter skal der ske et ''salg'' af diverse tilbehørsprodukter, så man ledes igennem systemet ét trin adg gangen og får vist yderligere muligheder for tilkøb. Endelig skal det rundes af med et salg via betalingskort, herunder også et depositum med størrelsen varieret efter antal enheder og hvor lang tid i forvejen man booker.

Kan det lade sig gøre med f.eks. en OsCommerce?

(det skal lige siges at jeg ikke er begynder på området, jeg har tidligere sat mere almindelige shops op )

Alternativt, hvad kan det så løbe op i at få noget sådant programmeret af en dansktalende? Altså i modsætning til hvis jeg ligger ud på diverse rent-a-coder websteder.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:13
Hej Morten,

Jeg tror ikke at OSC vil være egnet til opsætning af et trin -salg.

Prisen på at få det lavet "ude i byen" afhænger jo meget af kravene til det bagved -liggende system. Er der tale om automatisk booking vi af tidspunkter? Skal det være intelligent booking hvor den selv "udfylder huller" og flytter klienten rundt mellem feks. behandlere eller værelser osv? Hvor mange produkter skal der kunne oprettes? Skal de kunne opdeles i kategorier? Skal der kunne vælges hvilke produkter der skal vises sammen med typen af booking? osv.

Men du skal da være velkommen til at sende mig en kravspecifikation. Så skal jeg nok give dig et bud på en pris. Det er ikke sikkert at det er en opgave vil vil byde ind på. Men kan godt give dig et bud på hvad det ville have kostet at få det lavet hos os.

/Charly   
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:55
Hej Morten

Jeg giver mig normalt ikke af med udviklinsgopgaver, men det shopsystem jeg har udviklet til nedenstående shops er designet til at kunne håndtere avancerede checkout procedurer som den du nævner. Jeg har bla. haft erfaringer med tilmeldingssystem til Femina-løbet (dog ikke referencekunde), som minder meget om det du beskriver: 1 til flere løbstilmeldinger, Skal du have en T-shirt med?, Hvad med en chip til tidsregistrering? osv.

Backend mæssigt er det ikke så stærkt, så det egner sig bedst til løsninger hvor indholdet er forholdsvis statisk. Til gengæld er der 100% frihed mht. design/layout.

10.000,- ville jeg mene det kan komme op at køre for inkl. fulde brugerrettigheder til kildekoden.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:34
Du skal da også være velkommen til at sende en kravsspecifikation til mig (psj@taketwo.dk), så fremt ovenstående tilbud ikke er en brugbar løsning.
De 10.000kr kan vi nok ikke konkurrerer med

Mvh Peder

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:24
Det kan jo være i er stærkere på back-end''en
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:38
Tjo, mon ikke vi kunne finde ud af noget med noget content management
Men hvis der nu ikke skulle være brug for det så er der jo ingen grund til at bruge flere penge end højest nødvendig...

Peder

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:42
Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om det. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk og giv en detaljeret beskrivelse, så kan jeg give dig en fordelagtig pris.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)