Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man stole på dem her ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.

Jeg sad og skulle kigge på noget tøj på nettet. Jeg faldt over en side, hvor de har alt hvad jeg skal bruge, men efter jeg har kigget lidt rundt på siden er jeg blevet i tvivl om man kan stole på dem??
Nogen, som har erfaringer med at købe der fra?

http://www.ralphlaurenudsalg.com/

Mvh :)

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 23:19

Jeg kan overhovedet ikke finde nogle kontakt oplysninger inde på siden, kun en kontakt formular, så jeg ville ikke turde handle der.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 23:28
Ja. Og de sælger også alle deres varer til uhørt lave priser, og de har stort set alle produkter. Så jeg tror jeg holder mig fra det.

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg vil ikke råde dig til at købe derinde..

Ifølge internic.net ejes siden af det kinesiske firma Hichina Zhicheng Technology Ltd.
Hvis man søger på firmanavnet på Google, finder du straks ud af, at der er tale om scam..
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Overvej det kraftigt!

Jeg tjekkede dem på whois.com
http://whois.domaintools.com/ralphlaurenudsalg.com
Og det er registreret i Kina og er med garanti kopi.

Jeg købte Abercrombie sidste år og deres side lignede den originale på en prik. Men da jeg fik tøjet - krævede det en sej kamp med A&Fs advokater i DK.
Men de havde ikke en sag, for jeg havde købt til eget forbrug - ikke videresalg (lille ordre + samme størrelser).
De krævede 15000 kr af mig pga jeg havde violated deres klients varemærke. Og de truede og truede, det endte med, at jeg tog til et møde med dem på deres advokatkontor. De var ret amatøragtige for under mødet rettede de beløbet jeg "skyldte" dem hele 3 gange.
De krav man hører om i medierne, er trusler med mindre man bevidst har købt for at sælge videre. Så er det en svær sag man har.

Jeg krævede at få mit tøj udleveret- hvilket jeg fik.
Kun 2/6 var nogt værd, rsten dårlig dårlig kvalitet.
Men jeg havde købt det fra A&Fs side - troede jeg.

Jeg gider ikke gøre det igen - men tjek altid på whois.com, og ligger firmaet på tvivlsomme adresser, så overvej det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:40

Hvis du føler du har behov for at stille spørgsmålet er svaret som regel nej ;)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 01:38
Tak for svar. Jeg holder mig fra dem.

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)