Hej Alle Min veninde og jeg, skal til at opstarte en lille "tøjfabrik".. Vi skal selv sy nederdele, i kulørte og skæve mønstre, de vil blive unikke, da vi ikke laver 2 ens.. Men her er det så vi har brug for jeres hjælp, vi vil have et logo/navn, på lænen af vores nederdele, som gør dem genkendelige i gadebilledet.. Men hvad skal der stå..? Vi hedder Lisbeth/Liv & Camilla/Mille, men vores navne behøver ikke at indgå. Håber I kan hjælpe Med venlig hilsen Camilla |
Hvad skal der stå på nederdelen..?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Hej Camilla! - og velkommen til Amino! :-D For mig at se er der to veje at gå: den unikke og den forundrende. Den unikke fokusere på at de varer i laver er unika, enestående, og man får med dem lov til helt sikkert at være kun sig selv i det outfit. Så navnet skal indeholde relationer til det. F.eks
Det forundrende skal fange folks nysgerrighed: "Hvad stod der lige der?". Det skal altså ikke være umiddelbart genkendeligt som ord, med risiko for mange forskellige versioner af ordets udtale. Eks.
|
Hej.. I skal have mange tak for de fine ideer, de kommer med i vores overvejelser, Vi vil stadig gerne have flere forslag - så I er meget velkomne.. Mille |
Hejsa, Hvorfor ikke bare kalde jer for Liv & Mille? Det synes jeg lyder som det godt varemærke. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)