Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 25
Fra  Flexintra Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude,

Jeg sidder i den situation, at jeg har et par systemer, som jeg har brugt et par år på at udvikle. Selvom jeg har en del kunder, kunne jeg godt tænke mig flere. Jeg har desværre måtte indse, at mine kompetencer ikke er til salg, men mere til udvikling. 

Så derfor vælger jeg nu, at forsøge at få en anden og meget mere kompetent person, til at lave salget for mig.

Så kommer vi selvfølgelig til det gyldne spørgsmål, og det er aflønning. Jeg har ingen penge til at aflønne en sælger, men jeg er villig til at give 50% af salget til sælgeren. Og såfremt det viser sig, at vi fungerer godt sammen, er jeg villig til at tale om partnerskab i min virksomhed.  Jeg håber, der er nogen derude, som kunne tænke sig at gøre forsøget.

Send mig en besked såfremt det har interesse.

Mvh

Henrik Thomsen

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 109
Fra  Neslo Skrevet kl. 14:20

Kan du venligst belyse hvad det er for nogle systemer du sælger - hvem er kundegruppen/segmentet

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik.

Se venligst bort fra henvendelsen, da jeg nu kan se, at vi sælger konkurrerende produkter.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Fra  Flexintra Skrevet kl. 09:38

Hej Christian. Det er helt ok.

Mr. Olsen. Det drejer sig om CMS og intranet til boligforeninger.  Der er et tredje system på vej som ikke er helt færdigt. Så i første omgang ville det være de to typer vi taler om.

Venlig hilsen Henrik

CMS, CRM, HR, Økonomi samt mange flere værktøjer til styring af din virksomhed eller forening. Kontakt os på telefon 31621422 eller Thomsen @ Flexintra.net

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Fra  Flexintra Skrevet kl. 09:20

Er der ingen der har tid/lyst?

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 10:20

Har du en hjemmeside jeg kan se noget mere på ?

mvh

Kjeppe

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Fra  Flexintra Skrevet kl. 12:25

Fra Herning
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:55

Hej Henrik 

kan du fortælle lidt mere om systemet? Lyder spændende..

Alan

Fra Slangerup
Tilmeldt 26. Apr 06
Fra  Flexintra Skrevet kl. 08:54

Hej Alan,

Send mig din email via en PB. Så kan jeg sende dig en PDF med detajlerne for systemet.

Mvh

Henrik

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:45
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)