Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan dette betale sig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle gode venner, som har et par sider som jeg rigtig gerne vil have flash bannere på.
Jeg kan ikke selv lave bannere, flash, og alt det der så jeg søgte på google og faldt over siden ''flashvortex.com''.
På den side kan du vælge imellem en del skabelone, og tilføje noget tekst efter eget valg.
Jeg synes sådan set at der er nogle gode banners man kan vælge imellem, og jeg synes selv at resultaterne er fine nok.
Men der er desværre en reklame nederst på bannerne, og derfor tænker jeg på at give små 200 kroner for at få dem væk - og få endnu flere muligheder iform af skabeloner m.m.

Kan det betale sig at tilmelde sig det, hvis jeg ikke kan flash, grafik osv? Jeg skal have lavet et par flash banners nemlig.

Konkret:
Jeg er tilfreds med designet, men kan det betale sig at give de 200 kroner for at få reklame-linjen væk fra banneret?

Bonus spg:
Har du selv prøvet hjemmesiden?
Kender du en bedre? 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:20

Det kan det, da de har en del fine banners. Jeg har prøvet på at fjerne teksten, men det ser ud til at det svære. 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

Jeg har faktisk tænkt på det samme.
Jeg har valgt at ignorere deres reklamelinje nederst i banneret. Men hvis jeg oplever at det irreterere mig, så køber jeg det bare.

Det er meget billigt :) 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 23:07

Kender ikke den side, men kan gerne hjælpe dig med at lave nogle flash bannere. Smid lige en pm.

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:02

Hvis jeg skulle bruge det, ville jeg betale de 200,-

Det er vidst også for et helt år, så du kan lave nogle stykker.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)