Hej Martin tak for din undersøgelse. Du er en af de heldige :)
Jeg har desværre oplevet RIGTIG mange gange at folk klager over hastigheden. Der må ligge noget dybere
For intet mindre end 2 minutter siden har jeg smidt en mail afsted til surftown omkring hastighed. Min artikeldatabase goon.dk har de sidste 3-4 uger oplevet massive problemer med hensyn til hastigheden. Problemet troede jeg egentlig lå i koden, hvilket jeg til at starte med fandt mystisk, da jeg ingen programmeringsmæssige ændringer havde lavet forinden. Jeg har aldrig før oplevet hastighedsproblemer hos surftown, men ud af det blå skal jeg love for at de er kommet efter det.
Hvad jeg har fundet ud af, at det ikke kun er goon.dk der er ramt, men samtlige af mine sites på det webhotel/server, således at det umuligt kan være koden på goon.dk der rammer alle sites.
Det skal dog siges at der i perioder i løbet af dagen kan være en afsindig god hastighed, og hvor siderne loader i løbet af et splitsekund - men det høre mere sjældenhederne til efterhånden.
Du er i al fald ikke den eneste.
Som en sidebemærkning, så har jeg taget diverse speedtests, og de fleste siger at hastigheden er super hurtig.