Det vil jeg ikke mene. Hvis du ikke kender den, så er der altid Parnter-Ads, som er et dansk affiliate netværk. De har en stor bunke kampagner som tilbyder en 1 kroner eller deromkring for hvert klik du skaffer til dem. De kampagner kunne du eventuelt tjekke ud, og se om du kan finde nogle bannere der vil passe til lige netop din målgruppe!
Det er vel muligt, men jeg tror blot, at du risikerer, at hans konto også bliver lukket, hvis Gogole finder sammenhængen. Hvilket de nok sandsynligvis gør på et tidspunkt.
Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.
Jeg tror også de vil spærre din vens konto, hvis de finder ud af det.
Desværre findes der ikke rigtigt noget rigtigt godt alternativ til Google AdSense i Danmark, hvis du vil have PPC-annoncer, men Tradedoublers AdMatch fungerer nu meget godt - Den finder ligesom AdSense relevante annoncer til dit indhold, men her er der så (næsten) udelukkende tale om lead-kampagner.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero