Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen adgang til Adsense - ny metode?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var engang så dum at komme til at klikke på mine adsense annoncer et par gange, og det var åbnebart nok til at de ville lukke min konto..

Er det lovligt at bruge en vens adsense konto, på min side ?
Altså at sætte hans annoncer på min side?

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:36

Det vil jeg ikke mene. Hvis du ikke kender den, så er der altid Parnter-Ads, som er et dansk affiliate netværk. De har en stor bunke kampagner som tilbyder en 1 kroner eller deromkring for hvert klik du skaffer til dem. De kampagner kunne du eventuelt tjekke ud, og se om du kan finde nogle bannere der vil passe til lige netop din målgruppe!

Bedste hilsner,

Sander Grønlund Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:14

Jeg har haft succes med at oprette en ny mail (evt. Gmail) og ansøge igen. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16

Det har jeg gjort en gang, men de siger at mine oplysninger mathcede meget med en andens, og så spærrede de også den.

Men er det en mulighed at bruge en vens adsense annoncer på min side? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 14:22

Det er vel muligt, men jeg tror blot, at du risikerer, at hans konto også bliver lukket, hvis Gogole finder sammenhængen. Hvilket de nok sandsynligvis gør på et tidspunkt.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:23

Jeg tror også de vil spærre din vens konto, hvis de finder ud af det.

Desværre findes der ikke rigtigt noget rigtigt godt alternativ til Google AdSense i Danmark, hvis du vil have PPC-annoncer, men Tradedoublers AdMatch fungerer nu meget godt - Den finder ligesom AdSense relevante annoncer til dit indhold, men her er der så (næsten) udelukkende tale om lead-kampagner.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)