Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af Facebook

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Så har jeg lanceret mit nye tøjmærke StreetCommander på Facebook.

De første har linked til siden, så det er rigtig godt!

Men jeg kan altid bruge mange flere som ser siden på Facebook. Men hvad kræver det?

Mange konkurrencer, jævnlige opdateringer, gode fotos, linked på andre sider.....eller?

Hvad er jeres bedste råd?

Tak

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Step 1.post user integrative content (altså dvs indhold der kræver en høj grad af engagement fra dine brugere) spørg dem hvad de vil have altså dvs. spørg altid dine brugere om hvad dine artikler/osv. skal handle om.

Step 2. lad dem beslutte det med likes (se sådan får du din facebook side til at eksplodere)

eks. kunne du skrive således i en status meddelse: Sup? alle mine fans hvad skal min næste artikel handle om post jeres forslag på væggen og det forslag med flest likes bliver så det næste jeg vil skrive om.

Okay lad os så snakke initial vækst på din facebook side.

step 1. lav en super fed video som bare skriger alpha male swagger til himlen og smid den på youtube, læg et link i beskrivelsen.

step 2. tryk på dette link. også bare overspam de der forummer med et link til din facebook side hvis de ip banner dig så kommer du bare tilbage med en proxy. (osv.)

step 3. nu holder du en enkelt konkurrence hvem er det flotteste medlem her på siden (det billede der får flest likes vinder self.) 

step 4. nu holder du en pause og går ud og tager en kop kaffe.

step 5. når du kigger på din facebook side om et par måneder, (så skulle den gerne være blevet vildt stor)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du tænkt dig at benytte de likes du får?

Lav en strategi for netop facebook delen af din virksomhed.



Mange opbygger først en stor mængde linkes via en konkurrence og benytter dem derefter igen og igen til salg via facebook tilbud. Tilbud man kun kan købe hvis man er frind på face.

Du bestemmer selv hvor konverterbare dine likes skal være, hvis du f.eks gør som seo++ forslår, vil du måske ende op med mange likes - men de konverterer afmeget dårligt.


Se din facebook side, som et ekstra website og sørg for at lav meget målrettet reklame for siden og kampagner, der rammer dybt i segmenterne af din målgruppe. Så vil du ende med en yderst valid gruppe.

Så ja, dine egne forslag er en god begyndelse. En facebook ad og en grund til at folk skal klikke på den, er en god start, Specielle facebook tilbud er også pretty good.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil kunne anskaffe dig en del likes, ved at få lavet nogle konkurrencer. Når du får flere "likes", så ville det være en god ide, at dele nye produkter på din facebook side, og stadig engang i mellem få lavet nogle konkurrencer.

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tak for jeres gode svar.

De er rigtig brugbare Smile

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

For mig at se er der to fremgangsmåde på Facebook. Lidt som i skolegården:
- du kan købe dig venner med lakrids og tyggegummi. Hvis du har penge npk kan den flok blive rigtig stor. Til gengæld skal du være heldig hvis bare en bliver hængende når du ikke har mere; hvad kan du så bruge dem til
- du kan opbygge relationer og få rigtige venner.

For mig at se er den anden løsning at foretrække; på Facebook og i skolegården.

Find ud af hvad interessefællesskabet på din side er og opfør dig som anfører for det. Engager brugerne fx ved at:
- lave indhold der er værd at dele
- stille spørgsmål
- give noget særligt til dem der følger

Desuden kan du bruge FB reklamer til gøre opmærksom på dig selv i forhold til din målgruppe.

Fremgangsmåden kommer vel an på hvad du vil med siden. Jeg valgte relationerne på min.

Jeg tror at 100 engagerede brugere er langt mere værd end 1000 som du har henter ind via konkurrencer.

Søren

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Sjøgren:

Hej Jakob

For mig at se er der to fremgangsmåde på Facebook. Lidt som i skolegården:
- du kan købe dig venner med lakrids og tyggegummi. Hvis du har penge npk kan den flok blive rigtig stor. Til gengæld skal du være heldig hvis bare en bliver hængende når du ikke har mere; hvad kan du så bruge dem til
- du kan opbygge relationer og få rigtige venner.

For mig at se er den anden løsning at foretrække; på Facebook og i skolegården.

Find ud af hvad interessefællesskabet på din side er og opfør dig som anfører for det. Engager brugerne fx ved at:
- lave indhold der er værd at dele
- stille spørgsmål
- give noget særligt til dem der følger

Desuden kan du bruge FB reklamer til gøre opmærksom på dig selv i forhold til din målgruppe.

Fremgangsmåden kommer vel an på hvad du vil med siden. Jeg valgte relationerne på min.

Jeg tror at 100 engagerede brugere er langt mere værd end 1000 som du har henter ind via konkurrencer.

Søren


Er helt enig med Søren i dette.. Yes

Du kan i forlængelse af det Søren skriver bruge facebook på vegne af din side til at kommentere på andre relevante sider for dit mærke på Facebook.

Må den måde vil folk få øjnene op hvor din side og hvis du er heldig klikke ind og "Like" dig :-)

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael og Søren

Tak for gode indspark.

Enig i at det er bedre med engagerede brugere, end en masse som blot er hentet ind via konkurrencer.

Jeg synes det er rigtig godt at godt at kombinere de forskellige tiltag, og skabe liv på siden for alle.

Gode konkurrencer, brug af brugerne, frisk indhold, gode fotografier, videoer på Youtube mv osv. Så det vil jeg prøve.

Desuden lægger jeg mit link ud på forskellige FB sider, hvor brugerne er interesseret i Fashion og/eller Kilte, og kommenterer på dem.

Indtil nu er jeg i en opstartsperiode, så der skal turbo på det næste stykke tidSmile

Lige nu er der mest blot fotografier på, se her:

http://www.facebook.com/pages/StreetCommander/115196051846505

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jakob

Vi kører i øjeblikket en kampagne på iHumans til Facebook, som du kan bruge til at motivere dine besøgende væsentlig bedre med end tekst / billeder. Du kan fange og fastholde dine besøgendes interesse og levere dit budskab helt korrekt, hver gang. :)

Du kan give os et besøg på ; www.iHuman.dk eller på facebook.com/ihumandk

Du kan kontakte mig på kontakt@ihuman.dk hvis det har interesse, så skal jeg vende tilbage med et godt tilbud til dig og din virksomhed.

Venlig hilsen

Jasko Besic

iHuman.dk

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)