Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på min nye Video hjemmeside!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert hele vejen igennem...det må jeg sige!Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:42

Super tak for det Iversen!

Mvh

Morten S Jensen

Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:52

Lækker side i simpelt design. Den blå og hvide farve passer rigtigt godt sammen. Skyggen på boksen kunne måske godt være blødere eller "fade" mere ud så den ikke var så tydelig nederst.

Teksten i afsnittene er for mig lidt småt - ved ikke helt hvordan det ser ud hvis det gøres lidt større.

Men alt i alt en rigtig flot side.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 20:54

Når jeg klikker mig ind på kontakt siden, er der en forskydning i al indhold på siden. Jeg bruger Chrome. Desuden er jeg ikke stor fan af 7,5 px. brødtekst, men det er vel smag og behag.

Derudover kan jeg kun sige godt arbejde. Jeg er vild med kvaliteten i videoerne og vil ikke tænke to gange over, at benytte mig af jer, hvis jeg på et tidspunkt får brug for det.

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 21:08

Ja det er I ikke de første der siger -Det bliver formenlig en ting jeg laver om i løbet af ugen sammen med en række andre updates :). Men super feedback tak for det :). Fedt at vide man er på vej i den rigtige retning :).

Mvh.

Morten S Jensen

MedieVideo

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44

forsiden video virker ikke

hvor er priser på siden

teksten ulæslig små mini computer side tilpasser sig ikke disse computer

kontakt siden mangler cvr nummer og gerne 2 linjer om jer

der mangler en om jer side der forklare mere personlige hvem er i

sæt social medier på siden google plus , facebook og twitter folk let anbefale jer

udnyt google viser op 64 tegn altid og nogle gange op til 70 tegn , lav titlen sigend om jeres side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 21:56

Hej Michael - Vi sidder lige nu og knokler med hjemmesiden og arbejder på at alle med en skærmopløsninger på over 1024x768 og alle browser kan få fuld glæde af vores hjemmeside. Men det kommer nok først helt på plads engang i løbet af weekenden.

Sociale medier kommer på senere hen og søgeoptimeringen påbegynder vi en gang i næste uge :).

Priser kommer der ikke til at stå på siden da det kan varier meget fra produktion til produktion. Måske vil der komme priseksmpler senere hen.

Der vil komme en side op hvor man kan se teamet. :)

Mvh.

Morten S Jensen

/MedieVideo

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 22:12

Hej Morten

Bump bump kan se du er rigtig dejlig utålmodig Smile Det er fint, for kan se du brænder for det.

Syntes det er flot der hvor du er kommet til nu, men syntes også du mangler lidt endnu. 

1. Startede med at åbne siden i Safari browser - der startede videoen slet ikke (gik til Chrome hvor det virkede fint)
  2. Kan godt lide siden er "ren" som andre skriver - men du vil leve af at lave video/film, så personligt så jeg gerne små automatiske klip der kørte på de forskellige undersider - eks. Når jeg går til Kontakt måtte der gerne ligge et lille klip i siden der viser enten jeres "domicil" eller måske dig sidde og redigere hvor du lige kigger op og hilser - noget af det samme på de andre sider.
  3. Teksten på siderne står meget småt og tæt - se evt. om en lidt større font og opsætning kan optimere endnu mere.
  4. Lidt ala. pkt. 2 - små eksempler hvor du beskriver Produkt og Løsning - hvis du vil leve af at lave synlige løsninger så vil jeg også gerne kunne "læse" med øjet allerede her.
Forslag: Ved ikke hvornår næste iværksættermesse er men måske du kunne tilbyde Amino at være til stede og filme i løbet af en dag - som Amino kunne bruge som lille reklamefilm på andre messer og udstillinger (selvfølgelig med dit navn i reference) 
Blot et par input og forslag - knæk og bræk med det
/Flemming

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:25

Agent:

Hej Morten

Bump bump kan se du er rigtig dejlig utålmodig Smile Det er fint, for kan se du brænder for det.

Amino er ikke så glade for bump, og værdsætter at det ikke sker.

Topic: Jeg finder det lidt overflødigt at I, i videoen gør opmærksom på at I har domicil i Kolding, især når I efterfølgende fortæller at I laver produktioner i hele landet.

Jeg bemærkede grafikken på siden "Produkter", og synes at noget af det ligner toilet brætter: Eksempel

Ellers kan jeg godt li´ den simple forside. Held og lykke :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 22:26

Hej Agent!

Teknisk arbejder vi på højtryk på at få det til at virke :). Men super god feedback tak for det!

Super godt forslag. Kunne være man skulle skrive en mail til Martin Thorborg.

/Morten S jensen

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)