Lækkert hele vejen igennem...det må jeg sige! |
Super tak for det Iversen!
Mvh
Morten S Jensen
Lækkert hele vejen igennem...det må jeg sige! |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Super tak for det Iversen! Mvh Morten S Jensen |
Lækker side i simpelt design. Den blå og hvide farve passer rigtigt godt sammen. Skyggen på boksen kunne måske godt være blødere eller "fade" mere ud så den ikke var så tydelig nederst. Teksten i afsnittene er for mig lidt småt - ved ikke helt hvordan det ser ud hvis det gøres lidt større. Men alt i alt en rigtig flot side. |
Når jeg klikker mig ind på kontakt siden, er der en forskydning i al indhold på siden. Jeg bruger Chrome. Desuden er jeg ikke stor fan af 7,5 px. brødtekst, men det er vel smag og behag. Derudover kan jeg kun sige godt arbejde. Jeg er vild med kvaliteten i videoerne og vil ikke tænke to gange over, at benytte mig af jer, hvis jeg på et tidspunkt får brug for det. |
Ja det er I ikke de første der siger -Det bliver formenlig en ting jeg laver om i løbet af ugen sammen med en række andre updates :). Men super feedback tak for det :). Fedt at vide man er på vej i den rigtige retning :). Mvh. Morten S Jensen MedieVideo |
forsiden video virker ikke hvor er priser på siden teksten ulæslig små mini computer side tilpasser sig ikke disse computer kontakt siden mangler cvr nummer og gerne 2 linjer om jer der mangler en om jer side der forklare mere personlige hvem er i sæt social medier på siden google plus , facebook og twitter folk let anbefale jer udnyt google viser op 64 tegn altid og nogle gange op til 70 tegn , lav titlen sigend om jeres side.
|
Hej Michael - Vi sidder lige nu og knokler med hjemmesiden og arbejder på at alle med en skærmopløsninger på over 1024x768 og alle browser kan få fuld glæde af vores hjemmeside. Men det kommer nok først helt på plads engang i løbet af weekenden. Sociale medier kommer på senere hen og søgeoptimeringen påbegynder vi en gang i næste uge :). Priser kommer der ikke til at stå på siden da det kan varier meget fra produktion til produktion. Måske vil der komme priseksmpler senere hen. Der vil komme en side op hvor man kan se teamet. :) Mvh. Morten S Jensen /MedieVideo |
Hej Morten Bump bump kan se du er rigtig dejlig utålmodig Syntes det er flot der hvor du er kommet til nu, men syntes også du mangler lidt endnu.
Forslag: Ved ikke hvornår næste iværksættermesse er men måske du kunne tilbyde Amino at være til stede og filme i løbet af en dag - som Amino kunne bruge som lille reklamefilm på andre messer og udstillinger (selvfølgelig med dit navn i reference)
Blot et par input og forslag - knæk og bræk med det
/Flemming |
For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!
Amino er ikke så glade for bump, og værdsætter at det ikke sker. Topic: Jeg finder det lidt overflødigt at I, i videoen gør opmærksom på at I har domicil i Kolding, især når I efterfølgende fortæller at I laver produktioner i hele landet. Jeg bemærkede grafikken på siden "Produkter", og synes at noget af det ligner toilet brætter: Eksempel Ellers kan jeg godt li´ den simple forside. Held og lykke :) Mvh. Rune. |
Tilføj mig på Twitter
Hej Agent! Teknisk arbejder vi på højtryk på at få det til at virke :). Men super god feedback tak for det! Super godt forslag. Kunne være man skulle skrive en mail til Martin Thorborg. /Morten S jensen |