Først og fremmest tillykke med siden. Som tidligere nævnt er designet enkelt og overskueligt. Jeg ville personligt overveje at gøre noget ved menuen, så du ikke gentager de forskellige menupunkter og jeg er rørende enig i at der bør gøres noget ved logoet.
Rent indholdsmæssigt ville jeg overveje en mere skarp opdeling af indholdet i den forstand at der pt. på din forside er reelle nyheder om tatovering i form af farveforbuddet OG så er der personlige artikler om hvad du synes om tatoveringer - jeg ville formentlig have gjort det sådan at du holdt forsiden til brancherelevante artikler og så havde en personlig blog eller lignende.
Personligt har jeg i 10 år beskæftiget med med både tatoveringer og i særdeleshed piercinger - derfor vil jeg tillade mig at anbefale at du hurtigst muligt anskaffer Jim Wards bog "Running the Gauntlet", samt Elayne Angels bog "The Piercing Bible" for at få et mere korrekt afsnit om piercinger, der er baseret fakta frem for løse rygter på internettet. Bl. a. kan det nævnes at gladiatorernes brystpiercinger er en historie opfundet af Doug Malloy - hovedfinangør i verdens første piercingbutik.
Ligeledes kan piercer og amatørantropolog Poul King anbefales til historisk information omkring piercinger.
Sjovt når man ser dit profil billede kommer man ikke lige til at tænke på tatoo's. thihi en fy ri hvid skjorte. nå spøg til side.
Jeg syntes din side er rigtig flot lavet,især når man tænker på du er nybegynder.Men som en anden skrev, så kan der godt laves lidt om på dit logo.Det er noget kedeligt , altså jeg kan godt lide skriften på tatoolounge.dk men dne blå firkant med tl minder mig om et vvs firma. Dette må kunne gøres MEGET smartere med fede farver,noget som virkelig indikere kreativitet,når nu det er DET det handler om bla.
Men ellers er det en flot side.så kun overskriften er MIG et problem...
mvh Miriam
Tak for din feedback Miriam, og nej du har fuldstændig ret. Jeg er nok ikke lige typen man forestiller sig i forbindelse med en side om Tatotvering og piercing Hvis jeg finder ud af der er potentiale i sådan en side, så vil jeg nok også alliere mig med en eller flere eksperter på området, selvom jeg efterhånden er blevet en del klogere på området :)
De fleste siger det samme om logoet, og det havde jeg måske også regnet lidt med, så det vil jeg tage til mig.
Siden er som sådan fin nok, der er selvfølgelig lige det med logoet.
Men pas på du ikke kun har annoncer fra bodyman. Se det lidt som en købmand der kun har mælk, hvad så med dem der gerne vil have smør, og en pose chips til aftenfjerneren? Folk med tatoveringer går vel op i andet end kosttilskud, muskler og træning?
Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!
Siden er som sådan fin nok, der er selvfølgelig lige det med logoet.
Men pas på du ikke kun har annoncer fra bodyman. Se det lidt som en købmand der kun har mælk, hvad så med dem der gerne vil have smør, og en pose chips til aftenfjerneren? Folk med tatoveringer går vel op i andet end kosttilskud, muskler og træning?
Hejsa
Tak for dine inputs. Jeg havde umiddelbart ikke lige tænkt over det med flere reklamer til den samme forhandler, men det kan jeg sagtens se fornuften i :)
Først og fremmest tillykke med siden. Som tidligere nævnt er designet enkelt og overskueligt. Jeg ville personligt overveje at gøre noget ved menuen, så du ikke gentager de forskellige menupunkter og jeg er rørende enig i at der bør gøres noget ved logoet.
Rent indholdsmæssigt ville jeg overveje en mere skarp opdeling af indholdet i den forstand at der pt. på din forside er reelle nyheder om tatovering i form af farveforbuddet OG så er der personlige artikler om hvad du synes om tatoveringer - jeg ville formentlig have gjort det sådan at du holdt forsiden til brancherelevante artikler og så havde en personlig blog eller lignende.
Personligt har jeg i 10 år beskæftiget med med både tatoveringer og i særdeleshed piercinger - derfor vil jeg tillade mig at anbefale at du hurtigst muligt anskaffer Jim Wards bog "Running the Gauntlet", samt Elayne Angels bog "The Piercing Bible" for at få et mere korrekt afsnit om piercinger, der er baseret fakta frem for løse rygter på internettet. Bl. a. kan det nævnes at gladiatorernes brystpiercinger er en historie opfundet af Doug Malloy - hovedfinangør i verdens første piercingbutik.
Ligeledes kan piercer og amatørantropolog Poul King anbefales til historisk information omkring piercinger.
Lykke til med siden :)
Mvh Asser
Hej Asser
Super fed feedback! Tusind tak for det.
Som jeg også skrev til en af de andre der kommenterede, så kommer jeg nok til at alliere mig med en ekspert indefor tatovering og piercing senere.
Men super fede ting du skriver, det er helt bestemt noget jeg kan bruge! :-)
Siden har okay mange besøgende allerede nu, men når der kommer endnu flere har jeg tænkt på at skrive artikler om forskellige tattoostudios rundt omkring i Danmark. Simpelthen tage ud og interviewe de forskellige tatovører, tage billeder af butikken og medarbejdere, og skrive artiklen ud fra det. Evt. lave en artikel hver gang der åbner et nyt studie.
Tror du det kunne være noget folk vil læse om, og tror du tatovørerne vil være interesseret i at få denne eksponering?
Tror du det kunne være noget folk vil læse om, og tror du tatovørerne vil være interesseret i at få denne eksponering?
Som udgangspunkt tror jeg helt sikkert folk vil være interesseret, men for at skille mig ud ville jeg finde en anden vinkel på artiklerne end "bare" tattovering - f.eks, hvordan de forholder sig til den sparsomme lovgivning, problemerne med farverne, hvordan de foholder sig til hygiejnen - man kunne også sagtens tage udgangspunkt i kunderne, hvorfor de bliver tattoveret, hvorfor dette studie og valget af motiv. Hvis der "bare" er focus på tattovøren og hans arbejde bliver det endnu en side/magasin i rækken, frem for at have vinkel :) Du kunne også interviewe folk som Zsa Zsa fra Z Tattoo - hun har gennem mange år skrevet om branchen i forskellige magasiner, men har aldrig selv kastet sig ud i at tatovere. Hvad driver et menneske som det?