Desværre ikke, det koster for meget i gebyrer fra PBS.
Dbh Martin
I kunne jo ligge gebyrer oven i? Det skaber i samme anledning en grund til at købe 3 måneder frem for per måned.. Personligt ville jeg hellere betale, hvis jeg kunne hver måned. :)
Indtil videre har der ikke været særlig stor forespørgsel på månedlige betalinger, da folk gerne vil slippe med at bogføre så få bilag som muligt i deres virksomhed.
Jeg ved at der er nogen Amino medlemmer der ikke er plus, men overvejer at blive det. De kunne godt bruge muligheden for betaling månedligt, da mange af dem er helt unge og måske kun har mulighed for at kunne blive plus medlemmer, hvis der er månedlig betaling.
Nogen gange synes jeg at alt er lettere at holde styr på hvis man kan betale månedligt. Så er alle måneder 'næsten ens'. I hvert fald til de faste udgifter.
-Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg ved at der er nogen Amino medlemmer der ikke er plus, men overvejer at blive det. De kunne godt bruge muligheden for betaling månedligt, da mange af dem er helt unge og måske kun har mulighed for at kunne blive plus medlemmer, hvis der er månedlig betaling.
Nogen gange synes jeg at alt er lettere at holde styr på hvis man kan betale månedligt. Så er alle måneder 'næsten ens'. I hvert fald til de faste udgifter.